• چهارشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98092014880
  • منبع : بوشهر

معاون وزیر ورزش:

بوشهر می‌تواند به قطب قایقرانی کشور تبدیل شود

بوشهر می‌تواند به قطب قایقرانی کشور تبدیل شود

ایسنا/بوشهر معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: بوشهر با وجود ظرفیت های خوب ورزش‌های آبی به ویژه در زمینه قایقرانی، می‌تواند با حمایت مسئولان به قطب قایقرانی در سطح کشور تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، استاندار بوشهر و معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان از کمپ هیات قایقرانی بوشهر بازدید کردند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در این بازدید گفت: بوشهر با وجود ظرفیت های خوب ورزش‌های آبی به ویژه در زمینه قایقرانی، می‌تواند با حمایت مسئولان به قطب قایقرانی در سطح کشور تبدیل شود.

جمشید تقی زاده افزود: رفع مشکلات موجود هیات قایقرانی از جمله لایروبی اسکله قایقرانی نیازمند برنامه ریزی و یک طرح جامع است.

وی تصریح کرد: ایجاد پایگاه منطقه ای قایقرانی در بوشهر نیازمند حمایت مسئولان استانی است تا از این فرصت برای پیشبرد اهداف ورزش‌های آبی به ویژه قایقرانی استفاده کرد.

کسب مقام های ملی و آسیایی هیات قایقرانی بوشهر

استاندار بوشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت بسیار خوب بوشهر در ورزش‌های آبی اظهار کرد: یکی از این ظرفیت ها مربوط به هیات قایقرانی بوشهر است که در سالهای اخیر فعالیت خوبی داشته است.

عبدالکریم گراوند افزود: هیات قایقرانی بوشهر با وجود ورزشکاران حرفه‌ای، مقام های فردی و تیمی در سطح ملی و آسیایی هم کسب کرده است.

وی بیان کرد: مشکل لایروبی اسکله هیات قایقرانی بوشهر هم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان حل خواهد شد.

عمده مشکل هیات قایقرانی بوشهر چیست؟

زارعی رئیس هیات قایقرانی بوشهر هم با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ ورزشکار در رشته قایقرانی در استان بوشهر فعالیت دارند، گفت: امسال قایقرانان بوشهری ۸ طلای کشوری، ۶ نقره و ۷ برنز کسب کردند.

وی بیان کرد: کسب مدال طلای آسیا توسط عرفان زنده پی، کسب کاپ قهرمانی تیمی کشور برای نخستین بار توسط تیم منتخب بوشهر و عنوان نایب قهرمانی تیم بانوان در المپیاد ورزشی کشور از عمده موفقیت های هیات قایقرانی است.

زارعی اظهار کرد: هیات قایقرانی همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال کشور، مسابقات قایقرانی آب های آرام، کانو کانادایی و کایاک و همچنین میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی هم بوده است.

رئیس هیات قایقرانی بوشهر گفت: عمده مشکل هیات قایقرانی مربوط به لایروبی کمپ قایقرانی و مالکیت کمپ است که انتظار داریم با حمایت استاندار لایروبی کمپ انجام و زمین مورد استفاده توسط هیات قایقرانی هم به نام هیات شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha