• یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98092417803
  • منبع : بوشهر

کارگروه ویژه بررسی موضوع کیک‌های آلوده در بوشهر تشکیل می‌شود

کارگروه ویژه بررسی موضوع کیک‌های آلوده در بوشهر تشکیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: کارگروه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده با محوریت معاونت سیاسی استانداری و نهادهای ذیربط تشکیل و موضوع با نهایت دقت پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، بانوان و خانواده و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن سند اجتماعی استان اظهار کرد: سند اجتماعی استان باید مبنای عمل فعالیت های حوزه اجتماعی باشد، لذا حوزه معاونت سیاسی و امور اجتماعی استانداری اجرایی شدن این سند را با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری آنفولانزا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت های کنونی در موضوع آنفولانزا، اطلاع‌رسانی از این بیماری است، لذا دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کند.

استاندار بوشهر در مورد موضوع کیک‌های آلوده هم اضافه کرد: برای رسیدگی به این موضوع کارگروه ویژه با محوریت معاونت سیاسی استانداری و نهادهای ذیربط تشکیل و موضوع با نهایت دقت پیگیری شود.

گراوند بیان کرد: با پیگیری که از سوی سازمان بهزیستی کل کشور داشتیم مجوز ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان بوشهر گرفتیم اما ضرورت دارد اداره کل بهزیستی استان بوشهر نسبت به پیگیری این موضوع اقدامات لازم انجام دهد.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز موضوع کیک های آلوده را در مدارس اطلاع رسانی کرده تا از شیوع استفاده از کیک های آلوده جلوگیری شود.

استاندار بوشهر با اشاره به گزارش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با قدردانی از نهادهای اطلاعاتی، انتظامی در مورد مبارزه با مواد مخدر گفت: با همکاری نیروهای نظامی و اطلاعاتی شاهد کشفیات خوبی در عرصه مواد مخدر بودیم و اگر حمایت دستگاه قضا نباشد در این زمینه دچار مشکل می شویم.

گراوند بر ضرورت نظارت بر عملکرد کمپ های ترک اعتیاد تاکید کرد و افزود: بعد نظارتی بر عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تقویت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha