• پنجشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99011407059
  • منبع : نمایندگی مرکزی

مجازات سخت منتظر اخلالگران در نظام توزیع مواد بهداشتی

مجازات سخت منتظر اخلالگران در نظام توزیع مواد بهداشتی

ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در صورت اخلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و اقلام ضدعفونی، شعب ویژه ای که در این خصوص نظر گرفته شده اند، برخورد جدی با متخلفان خواهند داشت.

حجت الاسلام قاسم عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تولید الکل از طریق کارخانجات تحت نظارت، در حال انجام است، بیان کرد: آنچه مهم است اعمال نظارت لازم در نظام توزیع الکل است. طبق اخبار واصله یکی از کارگاه ها اعلام کرده است که حاضر است به قیمت 8500 تومان الکل طبی عرضه کند، اما همکاری لازم با او صورت نمی گیرد که در جلسات مربوطه این امر مطرح و بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده است که مسئولان امر علت عدم همکاری با چنین کارگاه هایی که تقاضا و تمایل به همکاری دارند را بررسی کنند، گفت: اینگونه عنوان می شود که الکل در برخی موارد با قیمت گزاف به دست مصرف کننده می رسد، این مسئله باید بررسی شود که اگر الکل به اندازه کافی تولید می شود چرا به قیمت گزاف به دست مصرف کننده می رسد؟ باید نظارت ها در این راستا تشدید شود.

عبداللهی تصریح کرد: حضور دادگستری استان در جلسات قرارگاه پدافند زیستی به جهت بررسی انطباق مصوبات با قوانین و ارائه نقطه نظرات به صراحت است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: خوشبختانه تا امروز مردم هماهنگی و همکاری خوبی در کنترل شیوع بیماری کرونا داشته اند و گزارشی از عدم همکاری در این رابطه صورت نگرفته است، تنها در یک مورد یک مسجد مصر بر فعالیت بود که در جلسه قرارگاه و با نظر مجمع قضایی تصمیم بر تعطیلی آن گرفته شد.

عبداللهی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی مهمترین موضوعی که مورد ارزیابی قرار می دهد، رعایت اصول بهداشتی و مصوبات از جانب مردم است، افزود: مردم به توصیه ها توجه دارند و این امر به کنترل شرایط موجود کمک شایانی داشته است. برای کسانی که اخلال در نظام توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی ایجاد می کنند، دستورالعمل لازم از جانب رییس قوه قضائیه ابلاغ شده است. اگر اخلال عمده وجود داشته باشد مجازات سختی در پی خواهد داشت و شعب ویژه برای برخورد در نظر گرفته شده است، البته امیدواریم چنین موردی در استان نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha