• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99031005098
  • منبع : نمایندگی مازندران

تب کرونا و مصرف چشمگیر اینترنت در مازندران

تب کرونا و مصرف چشمگیر اینترنت در مازندران

ایسنا/مازندران با شیوع بیماری کرونا در کشور، اهمیت رعایت نکات بهداشتی دوچندان شده است و کماکان در خانه ماندن مهمترین راه مقابله با کرونا به  شمار می‌رود و با سخت شدن ارتباط حضوری، تقاضا جهت استفاده از شبکه اینترنت افزایش یافت و حفظ کیفیت خدمات اینترنتی یکی از مهمترین وظایف شرکت مخابرات ایران در این روزهای سخت بوده است. 

علی اخضری معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران در گفت‌وگو  با ایسنا استقبال مشترکین جهت استفاده از اینترنت تلفن ثابت را بی‌سابقه دانست و اظهار کرد: در ابتدا همکاران ما در واحدهای فروش با حجم بالای مراجعه جهت ثبت نام تلفن ثابت و اینترنت مواجه بودند و از سوی دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای کاهش نیرو سختی کار را دوچندان کرد اما با تلاش همه کارکنان توانستیم به این تقاضاها پاسخ دهیم.

وی رفع نقص احتمالی تلفن ثابت و ADSL  را از مهمترین دغدغه‌های همکاران حوزه نگهداری و سیمبانان پرتلاش دانست و تصریح کرد: اعلام این نقص‌ها توسط مشترکین در سامانه ۲۰۲۰ و ۲۰۱۱۷ به صورت غیرحضوری ثبت می‌شود اما جهت رفع آن، نیاز به حضور فیزیکی همکاران‌مان در محل اعلام شده (ثبت شده) بودیم و با توجه به کاهش حجم نیروهای حاضر در مراکز، رفع نقص در برخی موارد با تاخیر صورت پذیرفت که ضمن پوزش از مشترکین محترم با تمهیدات صورت پذیرفته سعی می‌کنیم این تاخیر را به حداقل برسانیم. 

معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران با اشاره به دستور مدیرعامل مخابرات ایران مبنی بر واگذاری سرویس‌های مناسب به مردم خاطرنشان کرد: در این راستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تشکیل اتاق ویژه عملیات و استفاده از کارشناسان خبره در حوزه ستادی و شهرستان در کنار حمایت معاونت شبکه مخابرات ایران توانستیم جهت تامین نیاز اپراتورها و رفع مشکلات احتمالی در روزهای پایانی سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ اقدامات موثری انجام دهیم.

اخضری در مورد اقدامات انجام شده گفت: تامین ۲۵ دستگاه تجهیزات سوییچ و نصب آن در مراکز مورد نیاز، ارائه ۱۴ طرح بهینه‌سازی شامل یک طرح جامع در کر شبکه و ۱۳ طرح افزایش ظرفیت در لایه توزیع به لایه کر، افزایش پهنای باند در اکثر مراکز مخابراتی استان مازندران، افزایش پهنای باند غرب استان در بخش کر شبکه به ۴۰G، ارتقای پهنای باند شرکت‌های ارائه کننده اینترنت FCPها ارتقای پهنای باند اپراتورهای سیار در سطح استان، ارتقای پهنای باند اینترنت استان از۲۰ گیگ به ۴۰گیگ و رصد ۲۴ساعته مصرف مشترکین افزایش پهنای باند مراکز مخابراتی درسطح استان بیش از ۵۰ گیگ از جمله اقدامات انجام شده است.

وی از راه‌اندازی سر شماره ۴۰۳۰ کشوری ۳۵۰۲ و ۳۴۴۰۷ استانی برای مشاوره تلفنی کرونا خبر داد و افزود: رفع سریع قطعی‌های ناشی از سرقت کابل و فیبر در نقاط مختلف استان یکی از مهمترین دغدغه‌ها است که با حضور به موقع همکاران سعی خواهیم کرد تاثیرات این قطعی‌ها به حداقل کاهش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.