• چهارشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 92020402678
  • منبع : فضای مجازی

بازداشت خواهران «کش رو» در تهران

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو زن «کش رو» در محدوده ولنجک خبر داد و افزود: متهمان هنگام فرار از دست مالباخته شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو زن «کش رو» در محدوده ولنجک خبر داد و افزود: متهمان هنگام فرار از دست مالباخته شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس نوشت: به گفته سرهنگ اردشیر مطهری روز گذشته ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی در محدوده ولنجک متوجه شدند دو دختر جوان درحال فرار می باشند و این در حالی بود که راننده یک تاکسی با سر و صدا و فریاد سعی داشت از شهروندان و عابران در حال تردد استمداد بگیرد و به دنبال این دو دختر، فریاد «ای دزد» سر داده بود.

وی افزود: این حرکت و رفتار، ماموران را بر آن داشت که دو دختر را تعقیب کرده و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را بازداشت کنند، این متهمان پس از بازداشت به محل بازگردانده شده راننده تاکسی که «حمیدرضا» ‌نام داشت به ماموران گفت، دقایقی پیش این دو خانم را به عنوان مسافر از تجریش به مقصد ولنجک سوار کردم.

سرهنگ مطهری اضافه کرد: شاکی ادامه داد متهمان زمانیکه قصد پیاده شدن از خودرو را داشتند تلفن همراه ،‌ کیف پول و یک کیسه که حاوی تعدادی مواد غذایی بود را به سرقت برده و متواری شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از متهمان که دو خواهر به نام های «زهرا» و «فرزانه» بودذند اموال مکشوفه شاکی ،سه دستگاه تلفن همراه و چند عابر بانک با مشخصات مختلف کشف شد، در بازجویی های ابتدایی از متهمان مشخص شد، آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سارق «کش رو» بازداشت شده اند.

فرمانده انتظامی یگان امداد پلیس پایتخت افزود: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری163 ولنجک انتقال دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha