• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400012815883
  • خبرنگار : 30054

از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید

از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید

بسیاری از خودروهایی که اخیرا تولید شده اند، دوربین آن ها در مرحله تولید نصب می شوند و جزئی از خود ماشین  دوربین ندارند و دوربین در آن ها جداگانه نصب می گردد. آیا به این معنی است که دوربین خودرو وسیله ای ضروری برای آن است؟ در این متن به بررسی ضرورت نصب دوربین خودرو می پردازیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دوربین مارکت، دوربین ماشین یا خودرو به نوعی جعبه سیاه ماشین شماست و تاثیر بسیاری در امنیت خودرو و یا سرقت از آن دارد.

دوربین خودرو

همانطور که می دانید سرقت از خودرو یا سرقت خود خودرو، به دلیل گران بها بودن این وسیله و همین طور وسایل داخل آن در هر قسمت از دنیا به دلیل شلوغی شهرها و جمعیت زیاد پیش می آید.

به همین دلیل ابزارهای زیادی برای امنیت خودرو در سرتاسر دنیا تولید شده اند ؛ مثل دزدگیر یا دوربین خودرو که هر کدام انواع مختلفی دارند و در برند های متفاوتی تولید می شوند پس تنوع این محصولات بسیار زیاد است. امکانات دوربین هر چه بیشتر باشد، کاربرد آن نیز بیشتر می شود.

انواع دوربین خودرو

· دوربین آینه ای

· دوربین ۳۶۰ درجه

· دوربین ثبت وقایع

· دوربین وای فای

مزیت داشتن دوربین خودرو

۱. برای بسیاری از سفرها یا تفریحاتی که انجام می دهید ، گاهی نیاز به دوربینی دارید که این وقایع را ثبت کند، از طرفی هم نمی توانید لحظات لذت بخش خود را درگیر گرفتن ویدئو یا عکس کنید و به آن بپردازید؛ دوربین خودرو این قابلیت را برای شما فراهم می کند و با وجود آن دیگر نیازی به دوربین دیگری ندارید و به راحتی می توانید این کار را به دوربین خودروی خود بسپارید.

۲. دوربین خودرو به حفظ امنیت ماشین شما کمک می کند و در صورت سرقت از ماشین یا ورود افراد متفرقه به ماشینتان سریعا به شما اطلاع رسانی می کند.

۳. مزیت دید در شب دوربین خودرو این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید تردد هر شخص به ماشینتان یا جابجایی آن را متوجه شوید.

۴. داشتن جی پی اس از دیگر مزیت وجود دوربین خودرو است که با جابجا شدن آن به راحتی متوجه محل قرار گیری خودروی خود می شوید. البته دوربین خودرو می تواند در صورت دستکاری شدن به شما اعلام هشدار یا خطر کند.

۵. در صورتی که خسارتی ناشی از تصادف یا سرقت یا هر چیز دیگری بر خودرو شما وارد شد، به راحتی و با داشتن دوربین خودرو می توانید آن را در اختیار مامورین قانون گذاشته تا خسارت وارد شده بر خودروی شما جبران گردد.

نکات مهم در خرید دوربین خودرو

خرید دوربین مداربسته به طور کلی نیازمند دانش و اطلاعاتی درباره آن است . برای داشتن اطلاعات درمورد دوربین، می توانید به مقالات موجود در سایت ها مراجعه فرمایید یا به صورت حضوری به فروشگاه ها و نمایندگی برندهای مختلف بروید تا اطلاعات لازم را بدست آورید.

راه دیگری نیز وجود دارد که می توانید با تماس تلفنی و پرسش از کارشناسان دوربین مدار بسته خودرو، اطلاعات بیشتری دریافت کنید. بهتر است شکل دوربینتان کوچک و جمع و جور باشد زیرا هر چه کوچکتر باشد، امنیت آن حفظ می شود.

در عین حال که کوچک است باید رزولیشن بالایی نیز داشته باشد تا با کیفیت بهتری ویدئو را مشاهده فرمایید. تا جایی که می توانید دوربین خودروی دید در شب خریداری فرمایید تا در نور کم یا تاریکی نیز کاربرد داشته باشد و بتواند ویدئو بگیرد.

دوربینی انتخاب کنید که زاویه دید آن مناسب باشد و یا حتی قابل تغییر باشد و بتواند هر جایی که در خودرو یا بیرون خودرو لازم است را فیلم برداری کند و در اختیار شما قرار دهد.

در خرید دوربین مداربسته خودرو دقت بفرمایید که از برندی معتبر باشد یا حداقل برای  شما کاربردی باشد و هر چه قابلیت دوربین شما بیشتر باشد کارایی آن نیز بیشتر است. توجه داشته باشید در خرید دوربین، لوازم جانبی آن را نیز دریافت کنید و داشتن گارانتی هم شرط مهمی در خرید دوربین مداربسته است که نباید آن را فراموش کرد.

قیمت دوربین مداربسته خودرو

در خرید دوربین مداربسته خودرو توجه داشته باشید که قیمت آن مناسب باشد و محصولی با قیمت بالا خریداری نفرمایید. عواملی که بر قیمت دوربین خودرو تاثیر گذار هستند، برند محصول، جنس محصول و قابلیت های آن است.

توجه داشته باشید محصولی که خریداری می فرمایید به نسبت اجزا و برند گران یا خیلی ارزان نباشد؛ در واقع قیمتی که شما را گول بزند، نداشته باشد و حتما با فردی که متخصص در این حوزه می باشد مشورت کنید تا بهترین و مناسب ترین دوربین را باری خودرو ی خود خریداری فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha