• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400042820018
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی:

انتخاباتی سالم برگزار کردیم

انتخاباتی سالم برگزار کردیم

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در استان، گفت: شاهد برگزاری انتخاباتی سالم بودیم.

 محمدرضا پورمحمدی در نشست فرمانداران استان، گفت: دولت دوازدهم از جمله دوره‌های سخت مدیریتی به لحاظ افزایش فشارهای اقتصادی، تحریم، کرونا و بسیاری از حوادث و رخدادهای دیگر بود.
 وی ادامه داد: به‌رغم تمامی این مشکلات، مدیریت امور استان در سایه عنایات خداوند متعال و همراهی و همدلی مردم و مسئولان، به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
 
وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در استان، اظهار کرد: با وجود نگرانی‌های مربوط به امنیت انتخابات و توطئه‌های معاندان نظام، حتی یک صندوق در استان جابه‌جا نشده و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم بودیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حراست از تک‌تک آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: فرمانداران و هیأت‌های اجرایی تعامل خوبی با هیأت نظارت استان داشتند و امیدواریم در روزهای آینده نیز شاهد تایید صحت انتخابات در حوزه‌های باقیمانده باشیم.
 
وی خواستار اصلاح قوانین مربوط به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد و اظهار کرد: ضروری است از اعمال نظرات شخصی در بررسی صلاحیت داوطلبان خودداری شود.
 
پورمحمدی همچنین از فرمانداران و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات در استان خواست که اطلاعات مربوط به انتخابات را مستند و مکتوب کنند و گفت: باید اشکالات و نواقص را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات‌های بعدی رفع کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تغییر و جابه‌جایی مدیران در دولت بعدی، امری طبیعی است، بیان کرد: فرمانداران و مسئولان اجرایی مکلفند که همچون اولین روز قبول مسئولیت، به انجام وظایف و خدمت به مردم بپردازند و از تغییرات مدیریتی در مجموعه خود خودداری کنند.
 
پورمحمدی با اشاره به وضعیت ثابت آمار ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کرونا در استان، افزود: اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان باید مورد توجه جدی مردم قرار گیرد تا دچار وضعیت بدتری نشویم.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، دبیر ستاد انتخابات استان و مسئول کمیته حراست و استعلامات این ستاد و تعدادی از فرمانداران نیز به بیان مسائل مربوط به انتخابات اخیر پرداختند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha