• سه‌شنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401041409546
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد:

اجرای ویژه برنامه «اتل متل کتابخانه» در کتابخانه‌های عمومی لرستان

اجرای ویژه برنامه «اتل متل کتابخانه» در کتابخانه‌های عمومی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: با توجه به فراهم کردن زمینه استفاده بهینه از زمان فراغت و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان، ویژه برنامه «اتل متل کتابخونه» به صورت همزمان در بخش های کودک کلیه کتابخانه‌های عمومی استان در روزهای سه شنبه هر هفته در ایام تابستان برگزار می‌شود.

فرشته طهماسبی، در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان، که با حضور اعضا و در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های متناسب با اوقاغت فراغت فصل تابستان در همه کتابخانه‌های عمومی استان در نظر گرفته شده که براساس تقویم اجرایی که اعلام شده انجام خواهند شد.

وی در رابطه با برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان در فصل تابستان، ادامه داد:  با توجه به فراهم کردن زمینه استفاده بهینه از زمان فراغت و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان و انس بیشتر آنان با کتاب و کتاب‌خوانی و نیز تقویت  انگیزه، ویژه برنامه «اتل متل کتابخونه» به صورت همزمان در بخش های کودک کلیه کتابخانه‌های عمومی استان در روزهای سه شنبه هر هفته در ایام تابستان برگزار می‌شود.

طهماسبی در خصوص پروژه ساخت کتابخانه مرکزی، عنوان کرد: با توجه به جمعیت مرکز استان و تعداد کتابخانه‌های عمومی موجود در شهرستان خرم‌آباد، همانطور که قبلاً بارها گفته شده است، افتتاح کتابخانه مرکزی بخش عمده‌ای از نیازهای شهروندان به خدمات کتابخانه‌ای را مرتفع می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی ایام تابستان با کتابخانه‌های عمومی استان، تعیین تکلیف ساختمان قدیمی کتابخانه عمومی شهر درب گنبد و تسریع در تکمیل کتابخانه مرکزی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha