• چهارشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401042215372
  • خبرنگار : 50491

معاون استاندار خطاب به مدیران: استفاده از ظرفیت‌ها به معجزه احتیاج ندارد

معاون استاندار خطاب به مدیران: استفاده از ظرفیت‌ها به معجزه احتیاج ندارد

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خطاب به مدیران گفت: استفاده از ظرفیت‌ها نیاز به معجزه ندارد بلکه نیازمند مدیریت قوی، احساس مسئولیت، ضدفساد بودن و داشتن برنامه جامع است‌.

سید علی مهاجر پیش از ظهر امروز در جشنواره جایزه ملی صنعت ورزش که در آموزشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نقطه مرکزی شعار امسال دانش بنیان بودن آن است و جلسه امروز در واقع عمل به فرامین مقام معظم رهبری است و شما با برگزاری این نشست،  هدف اصلی شعار سال را عملیاتی می کنید.

 وی ورزش را یک فرصت ارزشمند در تعالی روح و جسم افراد دانست و افزود: ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی نقش به سزایی دارد و گستره کار ورزش باید به ایجاد روحیه اعتماد و اعتقاد جامعه بیانجامد، از طرفی باید در راستای تقویت صنعت ورزش گام برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت ها احتیاج به معجزه ندارد، تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند مدیریت قوی، احساس مسئولیت، ضدفساد بودن و داشتن برنامه جامع است.

مهاجر با بیان اینکه در هر بخشی که موفق بودیم ماحصل مدیر موفق، پرتلاش و دلسوز است، بیان کرد: امروز در فناوری های نوین در دنیا حرفی برای گفتن داریم چراکه عده ای همچون شهید تهرانی مقدم‌ها دلسوزانه، خالصانه و با توکل بر خداوند در این مسیر گام برداشتند اما از آنجایی که در صنعت خودرو دلسوزی، تلاش و شعار "ما می توانیم" عملیاتی نشد مشکل داریم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم عزم خود را برای ارتباط با مراکز علمی و نخبگان جزم کردیم، تاکید کرد: در هر کمیسیون که راه اندازی می شود یک کمیته به بخش علمی اختصاص می یابد تا بین مباحث موردنظر و دانشگاه تلفیق ایجاد شود، امروز تمام قد کنار مدیران دلسوز و جهادی هستیم تا استان گلستان را از جهت مادی و معنوی ارتقاء دهیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha