• جمعه / ۳۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401043121277
  • خبرنگار : 50491

جمعه کاری مسئولان دستگاه قضایی گلستان؛

فرصت یک هفته‌ای دادگستری برای رفع مشکل آب قرق/ پرونده ترک‌فعل در انتظار مدیران کم‌کار

فرصت یک هفته‌ای دادگستری برای رفع مشکل آب قرق/ پرونده ترک‌فعل در انتظار مدیران کم‌کار

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان به مسئولان آب و فاضلاب استان یک هفته فرصت داد تا مشکل چند دهه ای آب شرب اهالی قرق را حل کند.

هیئت عالی قضایی گلستان در نخستین برنامه جمعه کاری خود امروز(جمعه ۳۱ تیر ماه) در جمع نمازگزاران بخش بهاران گرگان در مسجد جامع سرخنکلاته حاضر شدند و نمازگزاران پس از اقامه نماز درخواست ها و مشکلات بخش بهاران را با آنان در میان گذاشتند.

نبود فضای بازی برای کودکان، کمبود خدمات عمومی در بخش بهاران و رفع مشکل آب شهر قرق از مهم ترین درخواست های طرح شده در دیدار مردمی امروز با مسئولان قضایی استان گلستان بود.

«حیدر آسیابی»، رئیس کل دادگستری پس از شنیدن درخواست های مردم، قول پیگیری از دستگاه های اجرایی تا رفع این مشکلات را داد.

همچنین رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هئیت عالی قضایی استان پس از سرخنکلاته برای بررسی مشکل آب اهالی شهرک امام حسین(ع) قرق به این شهر رفت و در در جریان بازدید در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان پیگیر رفع مشکل آب اهالی این شهر شدند و مقرر شد یک تیم کارشناسی با سرپرستی یکی از معاونان شرکت آب و فاضلاب استان ظرف یک ساعت برای بررسی مشکل قطعی مکرر آب، در محل حاضر شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان به شرکت آب و فاضلاب استان یک هفته فرصت داد برای رفع مشکل آب این شهرک چاره اندیشی کند.

حیدر آسیابی با تاکید بر تلاش دستگاه قضایی برای مطالبه حقوق عامه از دستگاه های اجرایی گفت:در طرح محله محوری با حضور در مساجد و جمع نمازگزاران در جریان مشکلات مردم قرار می گیریم و از دستگاه های اجرای حل این مشکلات را مطالبه می کنیم.

حیدر آسیابی از تشکیل پرونده ترک فعل برای مدیران کم‌کار خبر داد و افزود: پرونده ترک فعل در انتظار مدیرانی است که در انجام وظایف و تکالیف قانونی خود، کوتاهی و اهمال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha