• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401050403169
  • منبع : نمایندگی ایلام

اختتامیه جشنواره شراب طهور برگزار شد

اختتامیه جشنواره شراب طهور برگزار شد

ایسنا/ایلام آیین اختتامیه جشنواره‌ی «شراب طهور» ویژه‌ی عید سعید غدیر با تجلیل و تقدیر از برگزیدگان در زمینه‌های ۶ گانه هنری برگزار شد.

«شهریار رستمی» در آیین اختتامیه جشنواره شراب طهور اظهار کرد: هدف اصلی برنامه‌های خانه‌ خلاق و نوآوری دریافت ایده و طرح خلاقانه برای تبدیل آن به تجاری سازی طرح و شرکت دانش بنیان است.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های خانه خلاق برگزاری نمایشگاه‌های هنری و تلفیقی است تا زمینه‌ی تجاری سازی آنها به شکل ساده‌تری فراهم گردد.

 مدیرخانه خلاق و نوآوری جهاددانشگاهی ایلام با بیان اینکه محور اصلی جشنواره موضوع حجاب و عفاف بود، خاطر نشان کرد: این جشنواره با با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در زمینه‌های هنری نقاشی، عکاسی، هنرهای سنتی، صنایع دستی، خوشنویسی و گرافیک برگزار شده است که ۳۵ اثر در حوزه نقاشی، ۳۰ اثر در بخش صنایع دستی، ۱۴ اثر خوشنویسی، ۲۰ اثر در بخش پوستر و گرافیک و ۶۷ اثر طراحی دوخت و حجاب و عفاف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

«اسفندیار محمدی» با اشاره به اینکه تاکید مراکز آموزش علمی کاربردی، توسعه آموزش‌های مهارتی است، گفت: آموزش مهارت فرهنگ و هنر به جهاددانشگاهی واگذار شده است که این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب توانسته بخوبی در این حوزه موفق عمل کند و برگزاری این جشنواره نیز یکی از نمودهای آن است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام افزود: امیدواریم بتوانیم از شاخه فرهنگ و هنر بهره بگیریم و با کمک مرکز آموزش جهاد دانشگاهی نمادهای استان که هویت ما به حساب می‌آیند در جهت عمق بخشیدن به فرهنگ اصیلمان تا برگزاری جشنواره‌های ملی گام برداریم.

اختتامیه جشنواره شراب طهور برگزار شد/ تجلیل از برگزیدگان ۶ زمینه هنری

اختتامیه جشنواره شراب طهور برگزار شد/ تجلیل از برگزیدگان ۶ زمینه هنری

اختتامیه جشنواره شراب طهور برگزار شد/ تجلیل از برگزیدگان ۶ زمینه هنری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha