• چهارشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401051209295
  • خبرنگار : 50046

کشف ۱۵ دستگاه ماینر غیرقانونی در شیروان

کشف ۱۵ دستگاه ماینر غیرقانونی در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۱۵ دستگاه ماینر غیر قانونی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط افرادی در سطح شهرستان شیروان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی و حضور نماینده حراست اداره برق شهرستان به محل اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان تعداد ۱۵ دستگاه ماینر غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌ های کشف شده را بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ یگانه پور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی خواهد کرد و از شهروندان هم انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۹ دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل مسکونی در اسفراین

فرمانده  انتظامی اسفراین نیز  از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران به همراه نماینده اداره برق پس از هماهنگی‌ با مقام قضائی در بازرسی از منزل مورد نظر ، ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که به صورت مخفیانه داخل این منزل نصب و در حال بهره برداری بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "اسفراین" با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که مراتب پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha