• سه‌شنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401051813132

طی روزهای تاسوعا و عاشورا صورت گرفت

مراجعه بیش از دو هزار نفر به پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا (ع) قم

مراجعه بیش از دو هزار نفر به پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا (ع) قم

ایسنا/قم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از دو هزار و ١٠٠ نفر به پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا قم مراجعه و خدمات دریافت کردند.

محمد خامه یار، رئیس هیات مدیره پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا (ع)، قم در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: طی دو روز بیش از ۶۰ پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و پیراپزشک به صورت رایگان به ویزیت بیماران پرداختند.

وی گفت: در بیست و سومین سال برگزاری پایگاه، آمادگی و پیش‌بینی مراجعه پنج هزار بیمار را داشتیم که خوشبختانه به این تعداد نرسید و آرزوی ما سلامتی شهروندان است اما اگر یک بیمار هم مراجعه کند این پایگاه را برپا می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: این پایگاه در طول سال نیز آماده کمک مالی به بیماران نیازمند و تأمین ویلچر، سمعک، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و... است.

همچنین دکتر سید محمدحسن طاهایی، مدیر پایگاه درمان صلواتی سیدالشهدا قم نیز در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: پزشکان متخصص در زمینه‌های اورولوژی، گوش و حلق و بینی، اطفال، زنان، چشم، فوق تخصص گوارش، اعصاب و روان، جراح قلب، مغز و اعصاب، ریه، مامایی، عمومی و مشاوره در طول این دو روز به مراجعان خدمات درمانی ارائه کردند.

وی بابیان اینکه در صورت نیاز به معاینه بیشتر و ادامه درمان، این کار پس از تاسوعا و عاشورا در مطب پزشکان به شکل رایگان انجام می‌شود، ادامه داد: خدمات تشخیصی، دارو و... نیز با ارائه معرفی نامه از پایگاه با پنج درصد تخفیف تا کاملاً رایگان با همکاری هلال احمر و در مراکز مربوطه انجام می‌شود.

دکتر طاهایی از همکاری و مشارکت پزشکان، دانشگاه علوم پزشکی قم، موسسه خیریه شفاگستر کوثر، داروخانه ١٩ دی، دبیرستان دین و دانش و کلینیک دندانپزشکی سینا در برپایی این پایگاه تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha