• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401060201222
  • خبرنگار : 50416

عملیات احداث کتابخانه عمومی زنده‌یاد «کیارش حمیدی» در ملایر آغاز شد

عملیات احداث کتابخانه عمومی زنده‌یاد «کیارش حمیدی» در ملایر آغاز شد

ایسنا/همدان کتابخانه عمومی زنده‌یاد «کیارش حمیدی» واقع در انتهای خیابان سعدی ملایر به مساحت ۵۰۰ مترمربع با ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان و کمک خیر کلنگ‌زنی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر چهارشنبه دوم شهریورماه در نخستین روز از هفته دولت در آیین کلنگ‌زنی این پروژه، اظهار کرد: این کتابخانه به زیربنای ۲۶۰ مترمربع با ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

سیدمهدی آخشیک ادامه داد: زمین این پروژه به مساحت ۵۰۰ مترمربع، بهمن‌ماه سال گذشته توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان تأمین شده است. علاوه بر مساعدت خانم «صلح‌میرزایی» به نیابت از فرزندش زنده‌یاد «کیارش حمیدی» در ساخت پروژه، دو میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری به استان همدان برای این پروژه مصوب شده است.

آخشیک با بیان اینکه این پروژه از اعتبارات استانی سال گذشته و امسال نیز برخوردار است، ابرازامیدواری کرد که در فاز نخست طبقه اول کتابخانه ساخته می‌شود و در مراحل بعدی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین از احداث کتابخانه عمومی شهید مسعودی‌پور به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۶۰ مترمربع خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در منطقه امامزاده عبدالله(ع)، کلنگ‌زنی خواهد شد.

آخشیک همچنین تکمیل کتابخانه عمومی روستای توچغاز با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و تکمیل سالن آمفی تئاتر کتابخانه‌های عمومی شهر زنگنه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در دولت سیزدهم برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی روستای توچغاز  ۱۲۰ مترمربع با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی شهر زنگنه با ۲۰۰ مترمربع مساحت به اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha