• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401060201449
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

در راستای پروژه مهر،

ارسال اولین کاروان تجهیزاتی به مدارس کهگیلویه و بویراحمد

ارسال اولین کاروان تجهیزاتی به مدارس کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در نخستین روز از هفته دولت و در راستای پروژه مهر جهت تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اولین کاروان تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد تومان راهی مدارس شدند.

سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندا کهگیلویه و بویراحمد در این آیین باشکوه با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: زیربنای تحول در هر جامعه ای آموزش و پرورش است که در این زمینه برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ باید همه تمهیدات لازم برای شروع مهری بانشاط اندیشیده شود.

وی افزود: فضا و تجهیزات نقش مهمی در ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس دارند که در زمیته تجهیر و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا دانش آموزان بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندا کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از دوسال کرونایی مدارس در ابتدای مهر به شکل حضوری کار خویش را آغاز می کنند که لازم است در مدت باقی مانده کمبود ها در مدارس شناسایی ورفع گردد.

حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک هفته دولت نیز در این مراسم گفت: کاروان های تجهیزات آموزشی به ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش برای توزیع  در آموزشگاههای  سراسر استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این تجهیزات شامل میز، صندلی، وایت برد، میز معلم و صندلی معلم می باشد، افزود: برای  خرید این تجهیزات پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

عزت خواه اظهارکرد: امید می رود هنرجویان استان، با استفاده از امکانات ارسالی بتوانند با کیفیت بهتری آموزش دیده و بازخورد مطلوبی در راستای تعالی استان در عرصه های فنی، حرفه ای و مهارتی ارائه نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ارسال تجهیزات آموزشی جهت هنرستانهای فنی وحرفه ای و کاردانش استان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری  اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و کمک خیرین عزیز امید می رود که تا ابتدای مهر ماه تجهیزات لازم در اختیار مدارس قرار گیرد تا دانش آموزان بدون هیچ دغدغه ای سال تحصیلی را آغاز نمایند.

ایمان سبحان نژاد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای کمیته تجهیز و تعمیر پروژه مهر همه اقدامات لازم در سطح شهرستانها و مناطق انجام گرفته است.

وی با تقدیر از همکاری صمیمانه سردار خردمدل فرمانده سپاه فتح استان و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در زمینه توزیع کتب درسی جهت سال تحصیلی آینده افزود: کتب درسی دانش آموزان به شهرستانها ومناطق ارسال شده که با برنامه ریزی شهرستانها و مناطق کتب درسی دانش آموزان از طریق مدیران مدارس در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، سبحان نژاد بیان کرد: تجهیزات ارسالی به مدارس بر مبنای نیاز سنجی در شهرستانها ومناطق انجام می گیرد که خوشبختانه در آغاز هفته دولت اولین کاروان تجهیزاتی به مدارس استان ارسال شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha