• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401060705835
  • خبرنگار : 50039

معاون بنیاد مسکن کشور تاکید کرد

ارتقای ظرفیت مقاوم سازی مسکن روستایی گلستان به ۷۵ درصد

 ارتقای ظرفیت مقاوم سازی مسکن روستایی گلستان به ۷۵ درصد

ایسنا/گلستان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ارتقای ظرفیت مقاوم سازی مسکن روستایی گلستان از ۵۷ درصد به ۷۵ درصد تا پایان دولت سیزدهم از الزامات است.

مجید جودی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به شکل متمرکز در روستای  "وحدت اسلامی" بخش وشمگیر شهرستان آق‌قلا برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان با همه پتانسیل هایی را که دارد ۴۵ درصد مردم آن در سه دهک پایین جامعه به سر می برد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برای کارگزاران محلی نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سعادت است که برای محرومان کار کنند، ادامه داد: دولت سیزدهم مردمی باید خدمتگزاری را به حدی برساند تا شاخص های اجتماعی و اقتصادی منطقه در این دوره چهارساله تا حد قابل قبولی ارتقا یابد.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر مردم استان گلستان در مناطق روستایی زندگی می کنند، توضیح داد: نسبت ۴۷ درصدی ساکنان روستایی استان گلستان از نسبت کشوری که ۳۰ به ۷۰ است بالاتر می باشد.

جودی با بیان به اینکه در اعتبارات مسکن روستایی باید نگاه ویژه ای به استان گلستان شود، تصریح کرد: این قول را می‌دهم که نگاه ویژه را به مناطق روستایی این استان داشته باشیم تا روستانشینان آن از نعمت مسکن برخوردار شوند.

وی با اشاره به بالا بودن اجرای طرح مقاوم سازی مسکن روستایی در استان نسبت به متوسط کشوری، افزود: واحدهای روستایی مقاوم سازی شده در کل کشور ۵۰ درصد می‌باشد که این رقم در استان گلستان ۵۷ درصد است.

معاون بنیاد مسکن کشور با تأکید بر اینکه دولت باید در سه سال آینده این ظرفیت را به ۷۵ درصد برساند، گفت: با همدلی، همراهی و هم افزایی را که در این استان وجود دارد، تحقق این هدف دور از انتظار نیست.

وی در پایان از بهره برداری و کلنگ‌زنی یک هزار پروژه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان سخن گفت و تصریح کرد: این تعداد و این رقم در دوران تحریم و جنگ اقتصادی که بر علیه ما ایجاد شده، بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha