• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401060705919
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان خبر داد

تخریب آب بندان‌های غیر مجاز گلستان تا آبان ماه 

تخریب آب بندان‌های غیر مجاز گلستان تا آبان ماه 

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: تخریب آب بندان‌های غیر مجاز گلستان تا آبان ماه به شکل کامل تخریب می شوند.

علی‌محمد زنگانه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که همزمان با هفته دولت به شکل متمرکز در روستای  "وحدت اسلامی" بخش وشمگیر شهرستان آق‌قلا برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا مشکلات و موانع توسعه استان مرتفع گردد، ادامه داد: باید موانع مربوط به پروژه آبیاری نوین در منطقه آق قلا که ۴ هزار هکتار می باشد و نیمه تمام رها شده است در اولین فرصت مرتفع شود تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آق قلا مهد کشت پنبه می باشد، خاطرنشان کرد: خداوند از تقصیر بانیان به وجود آورنده مشکلات در توزیع عادلانه آب در استان بگذرد.

زنگانه با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا آب به شکل عادلانه در سطح استان توضیح شود، تصریح کرد: حق آبه رودخانه گرگانرود و سد وشمگیر باید پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای تامین استان تا آبان ماه سال ۱۴۰۱ باید به تخریب آب بندان هایی که در بستر رودخانه ها هستند اقدام شود، یادآور شد: تخریب آب بندان های غیرمجاز سبب به وجود آمدن مشکلاتی شده است که نتایج آن را در خشک شدن بستر رودخانه ها و کمرنگ شدن صنعت کشاورزی استان می بینیم.

استاندار گلستان در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه ما افتخار می کنیم که به مردم محروم خدمات ارائه می‌کنیم، گفت: همه ما باید هوشیار باشیم و در مقابل تمام توطئه ها وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم تا دشمنان و مغرضان نظام به اهداف خود نرسند.

وی تلاش برای رساندن سرانه تولید استان به میانگین کشوری را از الزامات برشمرد و اضافه کرد: همه مسئولان و مردم باید در کنار هم تلاش کنند تا این هدف بسیار مهم محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha