• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401060806449
  • خبرنگار : 50404

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خبر داد

اجرای طرح عضویت رایگان کارکنان دولت در کتابخانه‌ها

اجرای طرح عضویت رایگان کارکنان دولت در کتابخانه‌ها

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌های آن‌ها به مناسبت هفته دولت در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک هفته دولت، با اشاره به اینکه هدف اصلی کتابخانه‌های عمومی ترویج فرهنگ کتابخوانی است، اظهار کرد: برای هدایت مردم به سوی کتابخانه‌ها و رسیدن به این هدف، ابتدا باید زمینه حضور مردم در این فضاها را فراهم سازیم. 

وی افزود: یکی از راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها، آشنایی بیشتر آن‌ها با نسل جدید کتابخانه‌ها به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی و آموزشگاه های غیررسمی است که برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را در قالب نشست‌های کتابخوانی، رونمایی از کتاب و ... در دستور کار دارد. 

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا، همزمان با هفته دولت و در راستای گرامیداشت مقام کارمند، طرح عضویت رایگان کارکنان دولت به همراه خانواده‌های آن‌ها، از روز سه‌شنبه، ۸ شهریورماه در تمام کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اجرا می‌شود. 

سبزیان اضافه کرد: علاقمندان برای استفاده از طرح عضویت رایگان می‌توانند به‌صورت حضوری به کتابخانه مراجعه و  مراحل ثبت‌نام را انجام دهند. همچنین می توان به‌صورت غیرحضوی از طریقه مراجعه به نشانی http://libs.plib31.ir استان، شهر و کتابخانه مورد نظر را انتخاب و کد تخفیف را دریافت نمایند. پس از ارسال کد به شماره همراه وارده شد و ارائه آن به کتابدار، مراحل ثبت نام تکمیل می‌شود. 

وی با بیان اینکه متقاضی پس از دریافت کد می‌تواند تا ۱۸ شهریور ماه به کتابخانه منتخب مراجعه و از تخفیف مورد نظر استفاده کند، خاطرنشان کرد: عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان در این طرح به صورت یکساله است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha