• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401060806764
  • خبرنگار : 50184

بازگشت "حسین کیهانی" به میادین داخلی

بازگشت "حسین کیهانی" به میادین داخلی

ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال طلای دو سه هزار متر با مانع بازیهای آسیایی جاکارتا به فاصله هفت ماه مانده تا پایان دوره محرومیتش، اعلام کرد که می تواند در میادین داخلی شرکت کند و در این راستا با تیم ذوب آهن اصفهان هم قرارداد بسته است.

حسین کیهانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حواشی اخیر حضور دوباره اش در میادین رسمی، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش بود که آقای صیامی رئیس فدراسیون با من تماس گرفت و اعلام کرد که ایمیلی از سوی فدراسیون جهانی آمده که می توانم در میادین رسمی داخلی شرکت کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی طوری حاشیه سازی کردند که امکان حضور در هیچکدام از میادین را ندارم، درحالی که طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی از این پس امکان حضور در میادین داخلی را دارم.

این دونده کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر هم با باشگاه ذوب آهن اصفهان قرارداد بسته ام، اما از آنجایی که طی ماه های گذشته درگیر کارهای کشاورزی بودم و از قبل هم تنها تمرینات هوازی را انجام می دادم، در سطحی از آمادگی قرار نداشتم که برای دور اول لیگ باشگاه های کشور که در روزهای اخیر برگزار شد، شرکت کنم.

وی افزود: باتوجه به اینکه آخرین رکورد ملی دو سه هزار متر با مانع کشور با ۸:۲۲ دقیقه و آخرین رکورد لیگ باشگاه های کشور با ۸:۵۳ دقیقه در اختیار خودم است، بنا داشتم که اگر قرار باشد دوباره در مسابقات شرکت کنم، این رکوردها را جابجا کنم.

کیهانی اضافه کرد: از طرفی برای حضور در این مسابقات بدنم در آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی قرار نداشت و اگر تمرینات را شدیدتر می کردم، احتمال آسیب دیدگی وجود داشت و درحالی که سال آینده چند رویداد مهم همچون کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۴، مسابقات جهانی لهستان و بازی های آسیایی را در پیش داریم، نباید ریسک می کردم.

وی تصریح کرد: درصورتی که تا حدود یک ماه دیگر به سطح  خوبی از آمادگی برسم، می توانم در دور آخر مسابقات لیگ باشگاه های کشور برای تیم ذوب آهن مسابقه بدهم.

این مدال آور دوومیدانی ایران با تاکید براینکه رسیدن به اوج آمادگی برای مسابقات رسمی و مهم کار ساده ای نیست، افزود: باید ریاضت و سختی های زیادی بکشم تا به سطح خوبی از آمادگی برسم. در حال حاضر هم روزانه در دو تایم صبح و عصر تمرینات بدنسازی و هوازی را زیر نظر مربی‌ام سجاد مرادی انجام می دهم.

محرومیت حسین کیهانی به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش در تابستان سال ۱۳۹۸ اعلام شد و این ورزشکار تا اواخر فروردین سال ۱۴۰۲ امکان حضور در میادین برون مرزی را نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha