• یکشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401061310227
  • خبرنگار : 50037

فرماندار درگزین:

ایجاد مجتمع‌های نانوایی در درگزین حمایت می‌شود

ایجاد مجتمع‌های نانوایی در درگزین حمایت می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار درگزین با بیان اینکه از ایجاد مجتمع‌های نانوایی در درگزین استقبال و حمایت می‌کنیم، گفت:باید نانوایی‌ها را به سمت مجمتع شدن سوق دهیم تا صرفه اقتصادی برای نانوایان داشته باشد و هر نانوایی که نسبت به ایجاد مجتمع اقدام کند سهمیه آرد آنان را به شرط رعایت ساعت کاری اضافه خواهیم کرد.

کمیل خواستان، یکشنبه 13 شهریور در شورای آرد و نان شهرستان اظهار کرد: متاسفانه مردم درگزین از وضعیت برخی از نانوایی‌ها رضایت ندارند که عدم پخت نان مناسب، شلوغی نانوایی، تعطیلی مکرر نانوایی‌ها، عدم رعایت ساعت پخت و کیفیت نامناسب نان از جمله دلایل نارضایتی شهروندان به شمار می‌رود.

وی با گلایمندی از وضعیت برخی از نانوایی‌های شهرستان در ارائه خدمات لازم و مناسب به شهروندان درگزین تصریح کرد: با نانوایان متخلف تعارف نداریم اگر چنانچه نانوایی ساعت کاری خود را رعایت نکند نسبت به کاهش سهمیه آن نانوایی اقدام خواهد شد.

خواستان با بیان اینکه جلسات شورای آرد و نان باید دارای خروجی و ایده‌های نو و جدید برای اجرا باشد و اجرای این طرح‌ها موجب ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان درگزین باشد و رضایتمندی آنان را جلب کند، تصریح کرد:سوق دادن نانوایی شهرستان به سمت مجتمع شدن یکی از جمله طرح‌هایی است که در شهرستان از آن‌حمایت و استقبال می‌کنیم.

وی ضمن درخواست گزارش یک هفته‌ای از ساعات کاری نانوایی‌های شهرستان ادامه داد: با ارائه گزارش یک هفته‌ای در رابطه با نانوایان متخلف که ساعت کار خود را رعایت نمی‌کنند تصمیمات لازم را در رابطه با آنان اتخاذ خواهیم کرد.

خواستان در ادامه از افزایش صد کیسه‌ای سهمیه آرد شهرستان خبر داد و یاد آور شد: در زمانی که  بسیاری از شهرستان‌ها با مشکل کمبود آرد مواجه بودند شهرستان درگزین مشکل آرد نداشت و
پیک خطر کمبود آرد را رد کردیم.

وی در پایان اضافه کرد: باید جلسه‌ای با نانوایان شهرستان داشته باشیم و حرف دل نانوایان را هم بشنویم  و تاکیدات لازم را به آنان داشته باشیم چراکه ممکن است نانوایان شهرستان هم مشکلاتی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha