• شنبه / ۹ مهر ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401070904087
  • خبرنگار : 50026

طی مراسمی:

بخشدار جدید بخش گزیک معرفی شد

بخشدار جدید بخش گزیک معرفی شد

ایسنا/خراسان جنوبی سعید جولان به عنوان بخشدار جدید بخش گزیک معرفی شد.

مهدی فرجامی فرد، فرماندار درمیان، امروز شنبه ۹ مهر در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان اظهار کرد: از ابتدای حضور در شهرستان‌ مقرر شد مسائل و مشکلات بخش‌ها با برگزاری مستمر شورای اداری در آن‌ها بررسی شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بازدید از روستاها و حل مشکلات مردم از نزدیک با گفتگوی چهره به چهره، افزود: اساس تشکیل دولت سیزدهم بر مردمی بودن است و در دولت انقلابی آیت الله رییسی حضور دولت بین مردم از اصول اساسی است.

فرجامی فرد ادامه داد: متاسفانه در هفته گذشته شاهد اغتشاشاتی در سطح کشور بودیم که اراذل و اوباش با دستور آمریکا و اسرائیل دست تخریب به اموال عمومی زدند، اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی این حرکات را محکوم کردند.

وی با تشکر از علمای اهل سنت و تشیع در مورد اعلان مواضع وحدت خود، افزود: تا زمانی که با یکدیگر باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرجامی فرد با تاکید بر بیان واقعیات برای مردم، بیان کرد: جشنواره ملی زرشک که قرار است تا پایان این ماه برگزار شود فرصتی برای معرفی محصول زرشک و ظرفیت‌های شهرستان است.

مصطفی بهی، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان جنوبی نیز در این جلسه به بیان راهکارهای حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان خصوصاً بخش گزیک پرداخت.

در این جلسه ائمه جمعه شهرستان درمیان با اعلام محکومیت اغتشاشات اخیر خصوصا وقایع روز گذشته زاهدان، همه مردم را به اتحاد دعوت کردند.

همچنین در این جلسه با حضور مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی، از خدمات "محمد حسین خزاعی نژاد" که از سوی استاندار به عنوان سرپرست دفتر پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی منصوب شد تقدیر و " سعید جولان" به عنوان بخشدار جدید بخش گزیک معرفی شد.

بخشدار جدید بخش گزیک معرفی شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha