• چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401072010722
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

تجهیز کتابخانه عمومی معمولان در دستور کار قرار دارد

تجهیز کتابخانه عمومی معمولان در دستور کار قرار دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: بحث تجهیز و به روزرسانی منابع کتابخانه عمومی امام علی(ع) شهر معمولان نیز مورد توجه بوده و در همین خصوص بخش کمک درسی و مرجع این کتابخانه بروزرسانی شده و مابقی بخش‌ها نیز در آینده به روز خواهند شد.

سید سجاد راستخانه در آیین افتتاح کتابخانه عمومی امام علی(ع) شهر معمولان، اظهار کرد: فعالیت و خدمات‌دهی این کتابخانه به علت وجود برخی مشکلات و موانع از مدتی پیش به حالت نیمه فعال درآمده که رفع این مشکل به مطالبه جدی مردم و مسئولان منطقه تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: از سرگیری فعالیت این کتابخانه بلافاصله در دستور کار اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قرار گرفته که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، موانع و مشکلات کتابخانه مرتفع و از امروز اهالی فرهنگ دوست منطقه می‌توانند از خدمات کتابخانه امام علی(ع) بهره‌مند شوند.

راستخانه بازگشایی مجدد کتابخانه در ایام هفته وحدت را به فال نیک گرفت و ادامه داد: کتابخانه متعلق به عموم مردم بوده و کتاب‌داران با روی گشاده میزبان علاقمندان و مراجعه کنندگان هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان افزود: برنامه‌های متنوع و متعددی در راستای جذب مخاطبین به ویژه برای گروه سنی کودک و نوجوان در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود که انتظار داریم والدین همراه با فرزندانشان به کتابخانه‌های عمومی مراجعه و بدین صورت به علاقمندی کودکان به کتاب و کتابخوانی کمک کنند.

وی تصریح کرد: بحث تجهیز و به روزرسانی منابع کتابخانه عمومی امام علی(ع) شهر معمولان نیز مورد توجه بوده و در همین خصوص بخش کمک درسی و مرجع این کتابخانه بروزرسانی شده و مابقی بخش‌ها نیز در آینده به روز خواهند شد.

همچنین در این مراسم فرید امیری، کارشناس حقوقی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان کتابخانه شخصی خود با حدود ۵۰۰ نسخه کتاب را به کتابخانه امام علی(ع) معمولان اهدا کرد.
گفتنی است بخش معمولان شهرستان پلدختر در جنوب لرستان با وسعتی برابر با ۱۴۴۰ کیلومتر مربع و ۲۲ هزار و ۱۰۰ نفر جمعیت شهری و روستایی در ۵۰ کیلومتری حد فاصل شهرستان خرم‌آباد و پلدختر واقع شده‌ و کتابخانه عمومی امام علی (ع) تنها کتابخانه موجود در این بخش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha