• یکشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401080100168
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

مدیریت شهری کرج نسبت به آسیب‌های اجتماعی دغدغه‌مند باشد

مدیریت شهری کرج نسبت به آسیب‌های اجتماعی دغدغه‌مند باشد

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به محله‌های کم برخوردار در شهر کرج، گفت: شهرداری و شورای اسلامی انقلابی شهر باید در خصوص ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی، دغدغه مند باشند.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: به طور قطع سلایق و دیدگاه های افراد مختلف به ویژه در پارلمان هایی همچون مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک شکل نیست ولی کلیدواژه خدمت و کسب رضایتمندی مردم، اهداف را متعالی و متمرکز می کند.

وی ادامه داد: در این دوره از شورای اسلامی شهر کرج، حضور افراد انقلابی، ایثارگر و فرزندان شهدا، بسیار شاخص است و به طور قطع مردم عملکرد این دوره را با حساسیت بیشتری رصد می کنند.

عبداللهی گفت: اکنون هر اقدام انقلابی و رفتارها در راستای مدیریت و تصمیم گیری برای کلانشهر کرج در اذهان مردم ماندگارتر خواهد شد.

وی افزود: بر این باور هستم که با همدلی ها و تعاملاتی که در شرایط کنونی شکل گرفته، می توانیم بزودی شاهد توسعه و آبادانی در این شهر باشیم.

استاندار البرز گفت: تصمیم گیری و اقدام بر اساس خردجمعی و بکارگیری افراد فرهیخته، انقلابی، متخصص و دارای ویژگی های کارآمد در سیستم مدیریت شهری، روند امور را بلحاظ کمی و کیفی تسریع و تسهیل خواهد کرد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر، وظیفه مهم قانونگذاری در مدیریت شهری و نظارت بر عملکرد شهرداری را بر عهده دارد؛ توانمندی اعضای شورای اسلامی در حل مسائل مهم شهری، مردم را امیدوار و مطئمن می کند.

عبداللهی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید اعتماد مردم را جلب کنند و با قدرت تصمیم گیری خود، گره های بزرگ پروژه های شهری برای ارتقا کیفیت زندگی مردم را باز می کنند.

وی افزود: تعامل با مردم و دیدارهای چهره به چهره، تاثیر بسزایی در کسب رضایتمندی مردم و احصا مشکلات و کمبودها برای برنامه ریزی و بودجه بندی در صحن شورا دارد.

استاندار البرز گفت: برنامه ریزی برای کسب درآمدهای پایدار به منظور افزایش بودجه و اعتبارات جهت پیشبرد پروژه های مهمی همچون قطارشهری و کمربندشمالی کرج، ساماندهی زباله ها و نصب زباله سوز و... از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به انتخاب شهردار کرج، ضرورت دارد که تمرکز ویژه ای بر روز ساماندهی زباله ها و نصب زباله سوز معطوف شود.

عبداللهی با اشاره به محله های کم برخوردار در شهر کرج، گفت: شهرداری و شورای اسلامی انقلابی شهر باید درخصوص ساماندهی و کاهش آسیب های اجتماعی، دغدغه مند باشد.

وی افزود: رسیدگی ویژه به پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ در استان که تعداد قابل توجهی نیز هستند، ضرورت دارد و باید هر چه سریع تر مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: قوانین و مقررات مشخصی برای واگذاری انشعابات ساختمان ها، ابلاغ شده و شهرداری و دستگاه های خدمات رسان باید از آن تبعیت کنند.

وی افزود: از شهرداری کرج انتظار می رود در راستای تحقق اهداف بزرگ مدرسه سازی و ساخت اماکن ورزشی و ایجاد نشاط و شور در محله ها، همراه باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha