• یکشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401080804876
  • منبع : نمایندگی زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مجلس آماده پیگیری اوامر محرومان است

مجلس آماده پیگیری اوامر محرومان است

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه‌های قابل قبولی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دارد، علاوه بر این در مجلس نیز مصوبات خوبی در راستای حمایت از محرومان به تصویب رسیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی روز گذشته (۷ آبان‌ماه) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، رسیدگی به مشکلات محرومان را از اولویت‌های اصلی نمایندگان مجلس برشمرد و  اظهار کرد: غرب زنجان از جمله مناطقی است که در گذشته به لحاظ توسعه مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته است و همه تلاش ما در مجلس این است که پیشرفت و توسعه متوازن در شهر اتفاق افتد.

وی با بیان اینکه در عرصه ملی نیز نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آماده پیگیری امورات مربوط به خانواده‌های نیازمند هستند، اضافه کرد: وظیفه مجلس، قانون‌گذاری و نظارت است و در بررسی و اصلاح قانون بودجه، بدون شک از همه ظرفیت‌های موجود در راستای محرومیت‌زدایی در کشور و دفاع از اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

طاهری با اشاره به اینکه گام‌های موثری توسط کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی برداشته شده است، گفت: خدمات کمیته امداد مایه دلخوشی جامعه بوده و افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های این نهاد حاصل کارکرد موثر این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی بوده است.

نماینده مردم زنجان طارم در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه به برنامه کلان محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و توانمندسازی مددجویان را مهم عنوان کرد و افزود: نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان، آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha