• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401081510152
  • خبرنگار : 50310

یک مسئول خبر داد:

ارسال ۶۱ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج لرستان

ارسال ۶۱ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج لرستان

ایسنا/لرستان مسئول بسیج هنرمندان لرستان از ارسال ۶۱ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج استان خبر داد.

 فریدون کریمی‌والا، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» اظهار کرد: این جشنواره از ۱۳ آبان‌ماه در خرم‌آباد به میزبانی بسیج هنرمندان لرستان آغاز شده و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محور و رویکرد سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج، کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان است که در اردیبهشت‌ماه سال آینده اختتامیه این کنگره برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری جشنواره تئاتر بسیج را به تصویر کشاندن هنر ناب انقلاب اسلامی دانست و افزود: آشنایی جوانان با هنر انقلاب و به‌ویژه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، آشنایی با زندگی‌نامه شهدا، کنش‌های اجتماعی و کشف استعدادهای هنری حوزه تئاتر، سینما و تصویر از دیگر اهداف این جشنواره است.

کریمی‌والا با بیان اینکه ۶۱ اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج لرستان ارسال شد، گفت: در نهایت از بین آن‌ها ۱۱ اثر برگزیده شدند که طی سه روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه لرستان گفت: سطح کارهای اجرا شده در این دوره از جشنواره قابل قبول بوده و نشان از توان بالا و استعداد هنرمندان بسیجی به‌ویژه در حوزه تئاتر دارد.

وی با بیان اینکه آثار تئاتر سودای عشق در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای اجرا می‌شوند، افزود: آثار در قالب‌های مختلفی همچون آزاد، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، کرونا، اردوهای جهادی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ارائه می‌شوند.

کریمی‌والا با بیان اینکه آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج ۱۵ آبان برگزار می‌شود، گفت: آثار نهایی پس از داوری در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای با معرفی برگزیدگان نفرات اول تا سوم به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha