• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082417142
  • خبرنگار : 50175

مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان:

انجمن‌ها، جامعه‌محور و کارآفرین باشند

انجمن‌ها، جامعه‌محور و کارآفرین باشند

ایسنا/لرستان مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان گفت: انجمن‌ها، جامعه‌محور و کارآفرین باشند.

میثم دوستی‌زاده در نشست دبیران و اعضای شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان که امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امروزه انجمن‌های علمی دانشجویی باید جامعه‌محور و کارآفرین باشند.

وی تصریح کرد: بازدیدهای علمی، کارگاه‌های تخصصی و فناوری را بایستی در فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، مورد توجه قرار داد.

مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: مهارت‌افزایی، کارآفرینی و فناوری از ارکان مهم دانشگاه‌های امروزی هستند و انجمن‌های علمی دانشجویی نیز بایستی به این موضوعات، توجه ویژه داشته باشند.

دوستی‌زاده اضافه کرد: مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در سال ۹۸ راه‌اندازی شد؛ هسته‌های فناور هم مشغول فعالیت شدند و این نشان‌دهنده‌ اهمیت فناوری در جهان امروز است.

وی از انجمن‌های علمی دانشجویی دعوت کرد از مرکز نوآوری دانشگاه لرستان، بازدید کنند و ارتباط خود را با این مرکز، گسترش دهند.

مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان بیان کرد: ما در بخش‌های مدیریت مرکز ارتباط با جامعه و کارآفرینی و مرکز نوآوری دانشگاه، این آمادگی را داریم که از انجمن‌های علمی دانشجویی، حمایت کنیم.

دوستی‌زاده ادامه داد: از ابتدای سال در حال برگزاری رویدادهای ایده‌شو هستیم که در زمینه‌های تخصصی برگزار می‌شوند؛ هدف، این است که از دانشجویان مستعد و ایده‌های دارای قابلیت کارآفرینی و تجاری‌سازی، حمایت شود.

وی عنوان کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی بایستی همکاری‌ها و ارتباطات خود را با پارک علم و فناوری استان گسترش دهند.

مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان اظهار کرد: هدف آن است دانشجویانی تربیت شوند که بعد از دانش‌آموختگی، بتوانند خودشان، کارآفرین باشند و کارآفرینی کنند.

دوستی‌زاده تصریح کرد: با همکاری بین انجمن‌های علمی دانشجویی و مرکز نوآوری دانشگاه لرستان می‌توانیم کارگاه‌های توانمندسازی و مهارت‌افزایی برای انجمن‌های علمی دانشجویی، برگزار کنیم.

وی ادامه داد: سامانه‌ای تحت عنوان سامانه نظام نیازها و ایده‌ها (نان) طراحی شده است؛ در این سامانه نیازهای جامعه و پتانسیل‌های دانشگاه‌ها، عرضه شده است؛ دانشجویان انجمن‌های علمی دانشجویی می‌توانند در تعامل با اعضای هیئت‌علمی، در این‌گونه فعالیت‌ها هم مشارکت داشته باشند.

گفتنی است، کارگاه آموزشی با عنوان انجمن علمی مطلوب با تدریس رضا روستایی، نیز برای دبیران و اعضای شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha