• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401090100342
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ایلام در مجلس تاکید کرد:

ضرورت تلاش برای برقراری ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه

ضرورت تلاش برای برقراری ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه

ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم ارتباطی را بین صنعت و دانشگاه ایجاد کنیم می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات اساسی را حل کنیم.

«سارا فلاحی» در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در مجلس داریم این است که قوانینی که در ادوار مختلف مصوب شدند پیوست عدالت کمتر داشتند، ما به یک قشری می‌پردازیم و اقشار دیگر را ناراضی می‌کنیم، بنابراین باید توزیع عادلانه را دستور کار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه استان برای ما یک استان واحد و یکپارچه است و توسعه تک تک نقاط آن برای ما مهم است، تصریح کرد: اگر بتوانیم ارتباطی را بین صنعت و دانشگاه ایجاد کنیم می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات اساسی را حل کنیم، این هم مستلزم اعتبار است و ما در جریان هستیم که در حوزه اعتبار چقدر دست دولت و استان در حوزه اعتبار خالی است ولی با همان مقداری که در اختیار داریم می‌توانیم استفاده کنیم.

نماینده ایلام در مجلس تاکید کرد: انتظار ما از مدیران اجرایی این است که  حساسیت مدیران بر بحث بودجه و اعتبارات مخصوصاً در حوزه سرمایه‌گذاری و واقعاً که در حوزه شهرک‌ها و حوزه کشاورزی بالاتر برود.

فلاحی با بیان اینکه استان ما استان ثروتمندی است و اگر ما با همین وحدتی که در استان ایجاد شده جلو برویم می توانیم بخش‌های زیادی از مشکلات را حل کنیم، ادامه داد: در حوزه شهرک ها اگر سرمایه‌گذاری بیشتری شود و شرکت‌ها را فعال کنیم و بتوانیم کار اساسی انجام بدهیم کسانی که نیاز به شغل دارند دیگر نیاز به کار دولتی پیدا نمی‌کنند.

وی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه بین صنایع کوچک و صنعت و پتروشیمی در شهرک‌های صنعتی شرکت‌هایی که فعال نیستند و یا نیمه فعال هستند به آنها اعتبار تزریق می شود که بتوانند فعال شوند چون الان اولویت برای ما اشتغال است.

نماینده ایلام در مجلس تاکید کرد: باید خبرهای خوب را در این شرایط به مردم بدهیم و از این فضایی که ایجاد شده و مردم را در این ناامیدی فرو بردند بتوانیم فضا را تغییر بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha