• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401091912729
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

سید هاشم موسوی جهان آباد، مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده بحران زمین دارد بنابراین باید برای شهرکهای صنعتی باید جا و زمین پیدا کند.

وی افزود: از مصوبات سفر اول دولت نهم ایجاد یک شهرک صنعتی در گچساران بود که این شهرک صنعتی سالهای سال است عقیم مانده بود که در دوره مدیریت من این مصوبه در مسیر اجرایی قرار گرفت. 

موسوی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت ها اظهارکرد: دلم برای استان کهگیلویه و بویراحمد می سوزد، نگذارید این اتفاق بیفتد که شرکهای صنعتی بخصوص در سقاوه و گچساران فعال نشوند بلکه زیرساختهای شهرک سقاوه ایجاد شود.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان نیازمند توسعه شهرک‌های صنعتی است در صورتی که منطقه ویژه و شهرک صنعتی اتفاق بیفتد، استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

موسوی تصریح کرد: در شهرک صنعتی لیکک بهمئی ۲۰۰ هکتار زمین وجود دارد که با توجه به نزدیکی به بنادر جنوبی موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.
وی ادامه داد: به اندازه تمام سال‌های گذشته از مرکز برای استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار اخذ کردیم که میزان این اعتبارات نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مرادی نژاد مدیرعامل جدید از دوستان بنده بود. در صورت نیاز به کمک و مشاوره آماده همکاری هستم.

موسوی تصریح کرد: در شهرکهای صنعتی ظلم های زیادی شد. و صحبتهای شد که چرا واحدهای صنعتی به انبار تبدیل شدند؟ در این مدت هم دنبال حق دولت و هم دنبال حق صنعتگر بودم.

وی بیان کرد: در این مدت مسئولیت شهرکهای استان، امانتی را که در اختیار داشتم تا جایی که توان داشتم در این زمینه تلاش کردم و در هر جایی باشم در خدمت مردم استان خواهم بود و در پایان از همه همکاران و صنعتگران می خواهم در صورتی که اجحافی در حق آنها شده حلال کنند.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

رضا رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، با بیان اینکه فعال کردن و احدهای راکد از برنامه های ماست، گفت: در کشور ما بعلت فشارهای اقتصادی و برخی مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال می شوند.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خوبی در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی دارد و می توانند در اشتغالزایی این استان موثر واقع شوند.

رحیمی اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد پوشش منابع طبیعی خوبی دارد، در صورت همکاری اداره کل منابع طبیعی برای واگذاری زمین، ما آمادگی داریم زیرساختهای لازم را فراهم کنیم تا کارگاههای کوچک در شهرکهای تقاضا محور ایجاد و راه اندازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان کمک و همکاری کنند و انشعابات را درب واحدهای صنعتی ببرند و ما در سازمان کمک خواهیم کرد تا کاری کنیم که قیمت تمام شده کالا در این استان پایین بیاید و اشتغالزایی ایجاد کنیم.

رحیمی با بیان اینکه به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه داریم، تصریح کرد: به شرکت‌های دانش بنیان و فناور توجه ویژه، در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی شود.

وی ادامه داد: در کل کشور ۹ استان منطقه ویژه دارد که یکی از این استان‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد است و باتوجه به نزدیکی به بنادر این منطقه در استان ویژه تر است و فعال کردن این مهم اقدامی مثبت در جهت توسعه استان خواهد بود.

رحیمی بیان کرد: سیاست و استراتژی ما اینست که از نیروهای بومی در مدیریت استان‌ها استفاده کنیم. آقای موسوی(مدیرعامل سابق) طی این چند سال جز پاکدستی، صفا و پیگیری مورد دیگری از ایشان ندیدم حتی مدیریت چند استان دیگر به ایشان شده بود که قبول نکردند.آقای مرادی نژاد(مدیرعامل جدید)  نیز از جوانان تحصیل کرد و توانمند استان هستند ان شاالله از ظرفیت های بالقوه استان نهایت استفاده را ببرند .

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

احسان عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت:  دولت در حال تلاش است و مدیران استان کفش چرمی خود را دربیاورند و کفش آهنی بپوشند. مدیران حوزه اقتصادی باید تلاش خود را مضاعف کنند چراکه امروز مشکل مردم و جامعه مشکل اقتصاد و معیشت است.

وی افزود: شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اقتصادی در خور و شأن مردم این استان نیست اما در جهش قرار گرفته این و ۲۰ طرح اقتصادی در برنامه داریم که ۶ ماه تا دوسال آینده به بهره برداری برسند.

عسکری با بیان اینکه سه پتروشیمی در دست کار دایم و پتروپالایشگاه در دستور کار داریمف اظهارکرد: فعال کردن معدن کوه لار چرام را در حال پیگیری است و کارخانه اسیدفوریک قرار است راه اندازی شود، کارخانه معدن فسفات چرام راه بیفتد، ۱۰۰۰نفر اشتغالزایی در زمینه فسفات چرام ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: طرح ها و واحدهای صنعتی که زمین‌های گرفتند و تاکنون کاری نکرده اند، زمین های واگذار شده از آنها پس گرفته می شود.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

گفتنی است که در این مراسم از زحمات سیدهاشم موسوی جهان آباد، مدیرعامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و سهیل مرادی نژاد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های این استان معرفی شد.

سهیل مرادی نژاد ۴۰ ساله، دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه شهید چمران اهواز و دکترای مهندسی برق(قدرت) از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان است. سوابق کاری مرادی نژاد معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان، سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان، مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان، مدیر توسعه بنگاه ها و کارآفرینی شرکت شهرکهای صنعتی استان، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان، مدرس دانشگاه های دولتی و آزاد در سطح استان، مشاور گروه برق دانشگاه فنی و حرفه ای استان، نماینده صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و صندوق ضمانت صادرات استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha