• جمعه / ۲۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401092516834
  • خبرنگار : 50177

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

روحانیت و دانشگاه نقش خطیری در حفظ انقلاب دارند

روحانیت و دانشگاه نقش خطیری در حفظ انقلاب دارند

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: روحانیت و دانشگاه نقش خطیری بر عهده دارند به طوری که با درک موقعیت حساس و مهم خود، همواره نقشی اساسی در حفظ انقلاب و همچنین هدایت جامعه را بر عهده داشته و دارند.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که در مصلی‌الغدیر این شهرستان برگزار شد با اشاره به دوگانگی موضع‌گیری‌ غربی‌ها در رابطه با رویدادهای اخیر کشور، اظهار کرد: چرا غربی‌ها زمانی که در ایران آشوب می‌شود آن را به حق می‌دانند و از آن پشتیبانی می‌کنند ولی چنانچه همین اتفاق در کشور دیگری که مورد حمایت آنهاست، رخ دهد آن را شورش تلقی و با مسببان آن با خشونت برخورد می‌کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت ۲۷ آذر ماه "روز وحدت حوزه و دانشگاه" گفت: این مناسبت یکی از آثار انقلاب فرهنگی محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: روحانیت و دانشگاه نقش خطیری بر عهده دارند به طوری که با درک موقعیت حساس و مهم خود، همواره نقشی اساسی در حفظ انقلاب و همچنین هدایت جامعه را بر عهده داشته و دارند.

 شمسی‌فر به روز حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و با بیان اینکه نقش تلاشگران و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای در توسعه اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: رسیدگی به مطالبات به حق این قشر زحمتکش ضروری است.

وی در ادامه روز جهانی عاری از خشونت را یادآور شد و افزود: خشونت و اغتشاش هرجا که باشد خوب نیست زیرا در این صحنه‌ها انسان‌های بی‌گناه جانشان را از دست می‌دهند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد اظهار کرد: به منظور حل مشکلات لرستان، مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان باید هر چه سریعتر عملی شود.

به گزارش ایسنا، در حاشیه نماز جمعه خرم‌آباد، نمازگزاران طوماری با موضوع مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر حل معضل بی‌حجابی و بی‌عفتی موجود در جامعه امضاء کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha