فریبرز امیری پریان بیست و نهم آذرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام پروژههای بزرگ ثبتاحوال از جمله طرح آرشیو اسناد هویتی، پروژه سببی و نسبی و راهاندازی سامانه سهیم، اظهار کرد: ثبت احوال پیشرو در الکترنیکی کردن خدمات خود بوده و برای سهولت در ارائه خدمات به مردم اقدامات شایستهای انجام داده است.
وی با اشاره به برون سپاری خدمات ثبت احوال، عنوان کرد: در لرستان ۵۴ دفتر پیشخوان به عنوان بازوان کمکی ثبت احوال استان در ارائه خدمات به مردم همکاری فعالی دارند و حجم قابل توجهی از درخواستهای مردم را ثبت و از طریق سیستم به ادارت ثبت احوال ارسال میکنند و اخیراً نیز تعداد خدمات قابل ارائه از طریق این دفاتر بر اساس دستورالعملهای قانونی بیشتر شده است.
امیری با اشاره به پاسخدهی استعلامات، بیان کرد: بیشاز ۲۰۰ دستگاه اجرایی به پایگاه اطلاعاتی سازمان ثبت احوال وصل هستند و یک سری از استعلامات خود را الکترونیکی دریافت میکنند.
این مسئول تصریح کرد: ثبت احوال لرستان دو سال پی یا پی با کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی نشان داده است که عملکرد موفقی داشته و امیدوارم با تلاش همکاران خود در مجموعه ثبت احوال لرستان بتوانیم همچنان در راه خدمت رسانی به مردم استان پرتلاش باشیم.
انتهای پیام
نظرات