• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092920094
  • خبرنگار : 50026

با حضور مشاور رئیس جمهور بررسی شد 

مشکلات حوزه‌های علمیه و طلاب خراسان جنوبی

مشکلات حوزه‌های علمیه و طلاب خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: مشکلات حوزه‌های علمیه و طلاب استان در سفر مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به خراسان جنوبی بررسی و مقرر شد که پیگیری های لازم برای رفع آنها صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن محمدی، امروز سه شنبه ۲۹ آذر در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به برکات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، گفت: مردم خراسان جنوبی با حضور گسترده خود در مراسم استقبال از آیت الله رئیسی در بیرجند و نهبندان حماسه‌ای جدید خلق کردند و نشان دادند در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور پر معنایی دارند.

به گزارش ایسنا، مشاور استاندار در امور روحانیت با اشاره به سفر مشاور رئیس جمهور در امور حوزه‌های علمیه و روحانیت به خراسان جنوبی و برنامه‌های متعدد این سفر، افزود: جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام دولابی و وزیر کشور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی با حضور جمع زیادی از روحانیون و مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد که بسیار پر ثمر بود.

وی با بیان اینکه جلسه مشابهی نیز برای ارکان حوزه و نظام تبلیغی و مساجد و شورای سیاسگذاری ائمه جمعه با حضور مشاور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: در این جلسه روحانیون و ائمه جمعه علاوه بر بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های علمیه، مسائل مردم مانند مسکن و غیره را نیز بیان کردند.

محمدی با اشاره به اجتماع بزرگ روحانیون استان در حوزه علمیه با حضور وزیر کشور، گفت: در این جلسه وزیر کشور به بیان مسائل روز جامعه و تبیین حوادث اخیر به ویژه اغتشاشات و پشت پرده‌های آن پرداخت که برای روحانیون بسیار مهم و امید آفرین بود.

وی با اشاره به اینکه ماحصل سفر مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به استان بعد از جلسات کارشناسی و پیگیری های بعدی اعلام خواهد شد، گفت: خبرهای خوبی در حوزه‌های مختلف برای طلاب و روحانیون خواهیم داشت که در آینده بیان خواهد شد.

مشاور استاندار در امور روحانیت یادآور شد: مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت از حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند نیز بازدید کرد و مقرر شد برای قرار گرفتن این مدرسه علمیه ذیل مدیریت حوزه‌های علمیه کشور نیز پیگیری‌ها از سوی مشاور رئیس جمهور صورت گیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha