• جمعه / ۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401100200644
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

آسفالت جدید معابر یاسوج مطلوب نیست

آسفالت جدید معابر یاسوج مطلوب نیست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: آسفالت جدید معابر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست.


حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به چهارم دی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) افزود: اگر همه ما در زمان این حضرت زندگی می‌کردیم، باید گوش به فرمان او بودیم، زیرا حجت خداوند در کلامش و فرمانش بود.

وی حضرت عیسی مسیح(ع) را مصدق و مبشر دانست و اظهارکرد: این مصداق‌ها به این معناست که پیامبر قبل از خود را تصدیق کرده و همچنین بعث پیامبر (ص) را بشارت داد.  

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مسیحی واقعی را عمل کردن و پذیرفتن به فرموده‌های حضرت عیسی (ع) دانست و خاطرنشان کرد: مسیحی باید پیرو پیامبر، گفتار، رفتار، امربه معروف و نهی از منکر باشد.

حسینی با بیان اینکه مرکز همه شرارت‌های اخلاقی آمریکاست، تصریح کرد: معرفی سرکرده منافقان، مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور ایران از سوی آمریکا، نشانه افول، زوال و شکست این کشور است.

وی ادامه داد: آمریکا به حدی بدبخت و ذلیل است که دست به دامان یک گروه جنایتکار و زن فاسده شده که ۱۷ هزار انسان بی گناه را ترور و شهید کردند و آتش زدند.

امام جمعه یاسوج به پیوستن گروه منافقان و مریم رجوی به صدام در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در زمان قیام میرزا کوچک خان جنگلی نیز انگلیسی‌ها مهلت ۱۵ روزه به او دادند تا به شرط تامین کردن منافعشان، او را به حکومت برسانند و اما او هیچ وقت این شرایط را نپذیرفت.

وی ادامه داد: ظلم، فساد و ستم در ذات و فطرت غرب است و هیچ گاه از آنها جدا نمی شود.

حسینی با اشاره پنجم دی ماه بعنوان روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تاکید کرد: مسئولان و مهندسان حوزه مربوط باید دقت کافی بر ساخت و سازها و طرح‌های عمرانی داشته باشند.

وی از نامناسب بودن اجرای طرح‌های عمرانی در یاسوج انتقاد کرد و افزود: مهندسان ناظر عملکرد خوبی ندارد به طوریکه پل ها و آسفالت جدید در شان و منزلت جامعه اسلامی ما نیست.

امام جمعه یاسوج کیفیت طرح‌های عمرانی در استان و شهر یاسوج را غیرمطلوب عنوان و اظهار کرد: اعتبار و زمان هزینه و صرف می‌شود، اما به دلیل نبود نظارت عملکرد نامطلوب است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در ادامه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: حضرت خدیجه کبری (س) روایت کرده که وقتی بر حضرت زهرا (س) باردار بودند، صدای ذکر می‌شنید و تسبیح خداوند و ذکر لا اله الا الله می‌گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha