• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401100904907
  • خبرنگار : 50534

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مسئولان وعده‌های خود را فراموش نکنند

مسئولان وعده‌های خود را فراموش نکنند

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: سردار سلیمانی روحیه مقاومت و ایستادگی داشت و تربیت شده مکتب ولایت و اهل بیت (ع) بود.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۹ دی‌ماه) در خطبه‌های وحدت‌بخش نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر روش حاج قاسم سلیمانی‌صحه می‌گذارند و امیدواریم جوانان طبق رفتار شهید سپهبد سردار سلیمانی عمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد اکبر، افزود: سردار شهید سپهبد سردار سلیمانی در این جهاد پیروز شد، خدمت شبانه‌روزی به نظام  طی ۴۰ سال، جهاد با نفس این شخصیت برجسته را بی‌بدیل ساخت.

امام‌جمعه زنجان، با اشاره به مجاهدت سردار دل‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب برای عزت ایران اسلامی، اضافه کرد: این سردار والامقام به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرد نبود بلکه باید به او به عنوان یک مکتب نگاه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سال‌روز حماسه نهم دی، این روز را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یاد کرد و ادامه داد: مردم در هر زمانی پایبندگی خود به نظام را اثبات کرده‌اند.

خاتمی با بیان اینکه دشمن در رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به نظام ناکام مانده ولی همچنان فتنه و توطئه‌چینی آنها علیه انقلاب اسلامی تداوم دارد،‌ ابراز کرد: دشمن در فتنه‌هایی که در سال‌های مختلف برای‌ تحقق نقشه‌های شوم خود علیه نظام توطئه‌چینی کرده ناکام مانده است.

وی با اشاره به حضور همیشه‌ در صحنه مردم با بصیریت و امت بیدار انقلاب اسلامی، اذعان کرد: با اینکه دشمن از رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به نظام ناکام مانده ولی همچنان فتنه و توطئه‌چینی آنها علیه انقلاب اسلامی تداوم دارد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب با انواع توطئه‌ها همچون حمایت از گروهک‌ها، کودتا و جنگ تحمیلی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بود و نتیجه‌ای نگرفت، بیان کرد: البته به این نکته باید توجه داشت که غفلت از رسیدگی به مشکلات مردم باعث نارضایتی می‌شود.

خاتمی با بیان اینکه تلاش‌های صادقانه باید در انجام مسایل صورت گیرد و این تلاش‌ها کافی نبوده است، تصریح کرد: رسیدگی به حل مشکلات مردم که در مقاطع مختلف از جان، مال و فرزندان خود برای دفاع از انقلاب و نظام مایه گذاشتند ضروری است و انصاف نیست که این امر مورد غفلت قرار گیرد.

امام‌جمعه زنجان با تاکید بر اینکه وعده‌های حل مشکلات اقتصادی نباید فراموش شود و باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد، خاطرنشان کرد: وعده‌ها را فراموش نکنید قبلا که اذعان داشتند تحریم تاثیری بر مشکلات اقتصادی آنچنان ندارد و تنها ۲۰ درصد دخیل است و مابقی مربوط به مدیریت و عملکرد داخلی دارد اما متاسفانه به گفته‌های‌مان دقت نداریم و وعده‌ها فراموش می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha