• جمعه / ۱۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101610163
  • خبرنگار : 50477

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

ترک فعل مدیران در ایمن سازی "گل رامیان"

ترک فعل مدیران در ایمن سازی "گل رامیان"

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری استان گلستان با انتقاد از وقوع حوادث تلخ مکرر در منطقه تفریحی گل رامیان، گفت: ترک فعل مدیران در ایمن سازی این منطقه مشهود است.

در سالهای متمادی به ویژه در سالهای اخیر بارها و بارها حوادث تلخ غرق شدگی و مرگ گردشگران در منطقه تفریحی گل رامیان ذائقه گلستانی ها را تلخ کرده و جوانان و نوجوانان بسیاری را به کام مرگ‌کشانده است.

فقدان ایمنی لازم برای گردشگران در کناره های چشمه دریاچه گون این منطقه یکی از علت های اساسی این موضوع است که در کنار عدم اطلاع رسانی درست و فضاسازی مناسب از علت های مهم وقوع این اتفاقات تلخ بوده است که بعد از سالها بی توجهی مسئولان بالاخره با نگاه جدید حاکم بر دستگاه قضا دادگستری گلستان از باب حقوق عامه برای ایمن سازی منطقه گردشگری گُل رامیان وارد عمل شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون این موضوع با اشاره به اینکه تکرار حوادث تلخ در چشمه گل رامیان بنده و دادستان مرکز استان را به این منطقه دیدنی و زیبا کِشاند، افزود: با وجود ظرفیت کم نظیر گل رامیان برای جذب گردشگر متاسفانه تاکنون بابت ایمن سازی آن، اقدام درخور توجهی انجام نشده است.

آسیابی با بیان اینکه به علت نبود حفاظت لازم در این منطقه متاسفانه هر سال تعدادی از مسافران و بومیان منطقه در این چشمه غرق می شوند، خاطرنشان کرد: تردیدی نکنید که در این موضوع عملا شاهد ترک فعل برخی مدیران در تامین ایمنی و حفاظت منطقه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه ما از باب حقوق عامه به این موضوع ورود کرده ایم، ادامه داد: به زودی جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور مسئولان آب منطقه ای، میراث فرهنگی و محیط زیست در دادگستری برگزار می شود.

آسیابی از بررسی راهکارهای توسعه گردشگری و ایمن سازی گل رامیان در این جلسه خبر داد و گفت: چشمه گل رامیان یا دالان بهشت از مکانهای دیدنی رامیان در استان گلستان به شمار می رود که یکی از عمیق ‌ترین چشمه های آب سرد جهان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha