• جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102315672
  • خبرنگار : 50378

فرماندار مشهد خبر داد

بازگشت ۶۰۰۰ مسافر به شهرهای خود/هماهنگی پرواز با قیمت مصوب در صورت به حد نصاب رسیدن ظرفیت

بازگشت ۶۰۰۰ مسافر به شهرهای خود/هماهنگی پرواز با قیمت مصوب در صورت به حد نصاب رسیدن ظرفیت
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: حدود ۸۵۰۰ نفر از زائران در ۲۴ ساعت گذشته باید به مقصد مورد نظرشان باز می‌گشتند که در حال حاضر ۶۰۰۰ نفر اعزام شده‌اند.

محسن داوری در برنامه زنده اشاره در خصوص آخرین اقدامات برای مسافران در راه مانده اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا برخی از ایستگاه‌های منتهی به مشهد دچار یخ‌زدگی و لغزندگی شد و قطارها با تاخیر به ترمینل ره‌آهن مشهد رسید.  

وی اضافه کرد: در همین راستا شرمنده تعدادی از زائران و مسافران شدیم که در این حوزه با مشکل مواجه شدند. به همین دلیل با تشکیل ستاد بحران تمام دستگاه‌ها از جمله آستان قدس، شهرداری، تشکل‌های مردمی، امور مساجد و... پای کار آمدند و شرایط اقامت و اعزام تعدادی از مسافران فراهم شد.

وی ادامه داد: اقامت تعدادی از مسافران که مراحل اعزام آن‌ها زمان خواهد برد تمدید شده است و برای تعدادی نیز قطارهای فوق‌العاده در نظر گرفته شد.

داوری تصریح کرد: حدود ۸۵۰۰ نفر از زائران در ۲۴ ساعت گذشته باید به مقصد مورد نظرشان باز می‌گشتند که در حال حاضر ۶۰۰۰ اعزام شده‌اند و برای بازگشت تعداد باقیمانده در حال ساماندهی شرایط هستیم.

وی با اشاره به دریافت وجه بلیت توسط مسافران از تمام آژانس‌ها عنوان کرد: در حال حاضر قطارهای فوق‌العاده برای خدمت‌رسانی به مردم فراهم شده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد و در تلاشیم برای بازگشت تعدادی از مسافران و زائران شرایط تهیه بلیت فراهم شود.

داوری در خصوص افرایش قیمت بیلت هواپیما در این روزها گفت: افزایش قیمت‌ها احتمالا توسط آژانس‌ها صورت گرفته است، اما در روز گذشته شرایطی برای تهیه بلیت با قیمت مصوب برای مسافران در ترمینال ره‌آهن فراهم شد که مورد استقبال قرار نگرفت.

وی ادامه داد: در هر حال آمادگی داریم مسافرانی که قصد دارند با پرواز به شهر خود بازگردند در صورت به حد نصاب رسیدن، پروازی با قیمت مصوب برای آن‌ها هماهنگ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha