• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401102517008
  • خبرنگار : 50136

مدیریت شعب بانک مسکن آذربایجان غربی اعلام کرد

پرداخت بیش از ۱۸ هزار فقره تسهیلات توسط بانک مسکن آذربایجان غربی

پرداخت بیش از ۱۸ هزار فقره تسهیلات توسط بانک مسکن آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیریت شعب بانک مسکن آذربایجان غربی از پرداخت ۱۸ هزار و ۹۴۰ فقره تسهیلات تکلیفی بانک مسکن استان خبرداد.

به گزارش ایسنا؛ خلیل ایمانی ۲۵ دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت سالروز تاسیس این بانک و تبیین عملکرد بانک مسکن استان برگزار شد، افزود: طی یکسال گذشته ۱۸ هزار و ۹۴۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۴ هزار میلیارد ریال توسط بانک مسکن استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به تسهیلات خرید مسکن نیز افزود: برای ۲۷۸ واحد مسکونی مبلغی بالغ بر۵۷۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

ایمانی با اشاره به پرداخت تسهیلات حوادث غیر مترقبه بانک مسکن نیز گفت: ۱۶۳۴ فقره تسهیلات در قالب ساخت، تعمیر و معیشت به زلزله زدگان قطور پرداخت شده و همچنین بانک مسکن برای زلزله خوی و سلماس نیز هزار میلیارد ریال تسهیلات متضمن شده که تسهیلات ۱۲واحد پرداخت شده و ۱۵۰واحد دیگر نیز درقالب تسهیلات جعاله نیز در مرحله تشکیل پرونده هستند.

مدیریت شعب بانک مسکن آذربایجان غربی گفت: تاکنون برای بیش از ۶۹ هزار واحد مساکن مهر استان مبلغی بالغ بر ۲۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

ایمانی با بیان اینکه تسهیلات مشارکت مدنی با هدف احداث واحد مسکونی با نرخ ۱۸درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله پرداخت می شود، گفت: طی یکسال گذشته به  ۴ هزار و ۸۰۱واحد بالغ بر ۱۲ هزار  ۲۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی بهسازی و بازسازی مناطق بافت شهری به ازای هر واحد را ۳ میلیارد ریال با نرخ ۹ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله عنوان کرد و گفت: برای ۲۳۶ واحد ۶۷۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیریت شعب بانک مسکن استان ادامه داد: همچنین مبلغ ۵۴ میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویی ۵۶ واحدی در مهاباد با نرخ ۴ درصد تسهیلات پرداخت شده است.

وی تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری را برای فرزندان اول: ۲۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم :۴۰۰ میلیون ریال، فرزند سوم: ۶۰۰ میلیون ریال، فرزند چهارم ۸۰۰میلیون ریال و فرزند پنجم را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: طی یکسال گذشته ۴۷۷ فقره به مبلغ ۱۹۴ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری توسط بانک مسکن استان پرداخت شده است.

ایمانی با اشاره به تسهیلات ازدواج نیز گفت: بانک مسکن استان طی یکسال گذشته  ۲۳۷۷ فقره به مبلغ دو هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوجین پرداخته است.

وی تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد که با هدف گسترش فضای کسب و کار پرداخت می شود را یک میلیارد ریال با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعلام کرد و گفت: طی یکسال گذشته ۱۳۳۳ فقره به مبلغ ۱۰۶۳ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیریت شعب بانک مسکن آذربایجان غربی بااشاره به مشارکت بانک مسکن در امور عام المنفعه, آزادی زندانیان و ساخت مدرسه گفت:از بین ۳۴ مدرسه ساخته شده توسط بانکهای مسکن سراسر کشور، ساخت دو مدرسه (۶ کلاسه در چایپاره و مدرسه ۳ کلاسه در روستای بانی بخش سیلوانا ارومیه) توسط بانک مسکن استان ساخته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha