• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401102718575
  • منبع : نمایندگی گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد

شناسایی ۲۶۰ نخبه تحت پوشش کمیته امداد در گیلان

شناسایی ۲۶۰ نخبه تحت پوشش کمیته امداد در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد گیلان از شناسایی و حمایت از ۲۶۰ نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد و گفت: در حوزه های علمی - پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی - هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه می کنیم.

عباس اهرابی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شناسایی نخبگان و مبتکران مددجو در کمیته امداد استان گیلان، عنوان کرد: این اقدام با هدف حمایت جدی از نخبگان و بهره گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها در راستای غنای فعالیت های فرهنگی کمیته امداد صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۶۰ نخبه تحت پوشش را شناسایی کرده ایم، گفت: از این میان ۱۵۳ نفر دانش آموز، ۷۷ نفر دانشجو، ۱۳ نفر طلبه علوم دینی و ۱۷ نفر از غیر محصلین می باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، با برشمردن زمینه های نخبگی، عنوان کرد: کمیته امداد استان در حوزه های علمی - پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی - هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه نموده است.

اهرابی اضافه کرد: در طرح شناسایی نخبگان، مددجویان دارای مقام های اول تا سوم ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی، مقام های برتر کشوری در مسابقات و رویدادهای هنری و حافظین و برگزیدگان مسابقات قرآن کریم شناسایی شده اند.

وی مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه های برتر کنکور سراسری، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه های برتر جشنواره ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابربن حیان و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان را از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده دانست.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه در میان نخبگان شناسایی شده، دانشجویان دارای مقالات برتر علمی ISI و همایشی و مولف و مترجم کتب علمی نیز می باشند، خاطرنشان کرد: طی تفاهم نامه ای که با بنیاد ملی نخبگان منعقد شده، زمینه عضویت نخبگان تحت حمایت این نهاد در بنیاد فراهم گردیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha