• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110301781
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان:

اصلاح تأسیسات بیمارستان شهید بهشتی نیازمند اعتبار ملی است

اصلاح تأسیسات بیمارستان شهید بهشتی نیازمند اعتبار ملی است

ایسنا/اصفهان سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: این مرکز درمانی طی ۹ ماه گذشته، به ۲۰۰ هزار نفر از شهروندان خدمت ارائه کرده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

مسعود فرزادفر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بخش بستری، ۴۴ هزار نفر با متوسط اقامت سه روز، خدمات هتلینگ و ۲۴ ساعته پزشکی و پرستاری را دریافت کرده و ۱۱ هزار نفر نیز تحت عمل‌های جراحی بزرگ تخصصی و فوق تخصصی قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: بخش‌های مراقبت‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی(ICU) با استفاده از خدمات شبانه‌روزی پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم به ۵۲۰۰  بیمار در شرایط حال عمومی ناپایدار و سخت با متوسط اقامت شش روز بستری برای هر بیمار خدمت ارائه کرده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، تأکید کرد: بیماران بستری شامل مجروحان تصادف‌های جاده‌ای و شهری، نزاع‌های فردی و جمعی، حادثه، عارضه دار و مزمن، ارجاعی عارضه‌دار از مراکز درمانی دولتی و خصوصی منطقه و ... جهت رسیدگی‌های تخصصی و فوق تخصصی بی‌قید و شرط در این مرکز پذیرش می‌شوند.

فرزادفر تصریح کرد: بر اساس شاخص‌های عملکردی بیمارستان‌ها طبق نظر وزارت بهداشت و درمان، نسبت فوت‌شدگان به بستری‌شدگان کمتر از ۲ است که این مرکز با قرار گرفتن در کنار کریدور جاده‌ای شمال و جنوب کشور در گروه بیمارستان‌های مطلوب قرار دارد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: میزان فوتی‌های این مرکز، ۴ دهم از یک درصد بیماران است که حدود ۱۰ درصد آن نیز مصدومان تصادفی جاده‌ای با چند عارضه مغزی، خونریزی و ... بوده‌اند.

وی افزود: تأسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان، به‌عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال استان اصفهان، بعد از سه دهه فعالیت، دچار فرسودگی شده که نیازمند اعتبار مورد نیاز استانی و وزارتی برای تعمیر و اصلاحات اساسی است تا به وضعیت مطلوب برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha