• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401110302466
  • خبرنگار : 50026

مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد:

ادارات موظف به استفاده از سوخت جایگزین

ادارات موظف به استفاده از سوخت جایگزین

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده همه دستگاه‌های اجرایی استان از سوخت جایگزین تأکید کرد و از دریافت ۱۰۳ هزار نامه مردمی درسفر دوم رئیس جمهور به استان خبر داد.

عباسعلی ملکی، امروز دوشنبه ۳ بهمن به تشریح اختیارات و وظایف حوزه بازرسی استانداری پرداخت و به رسانه‌های گروهی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با توجه به تداوم سرما و احتمال کاهش فشار گاز موظف به استفاده از سوخت جایگزین هستند .

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ورود توده هوای سرد از اواخر دی ماه به کشور و استان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان برای تأمین گاز خانگی ادارات خراسان جنوبی از ۲۲ دی ماه تا روز شنبه تعطیل شد. 

به گفته وی؛ از روز شنبه بر اساس مصوبه این ستاد، ادارات با دو ساعت تأخیر آماده ارائه خدمات به مردم هستند به شرط این که از سوخت جایگزین برای گرمایش استفاده کنند. 

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: طی روزهای گذشته از تعدادی از دستگاه‌های اجرایی بازدید صورت گرفت که نشانگر استفاده از سوخت جایگزین در ادارات بود و تنها به تعداد کمی در خصوص استفاده از سوخت جایگزین تذکر داده شد. 

ملکی یادآور شد: گزارش بازدیدهایی که از ادارات انجام می‌گیرد، هر شب در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف گاز استان ارائه می‌شود و با وجود تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در هفته گذشته، مجموعه مدیران استان برای مدیریت مشکلات احتمالی در ادارات حضور  داشتند که نتیجه آن تأمین گاز پایدار برای مصارف خانگی بود.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برقراری ارتباطات مردمی و امور حقوقی و اجرایی دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت کشور از جمله وظایف دفتر بازرسی است، گفت: مردم می توانند از طریق سامانه الکترونیکی ۱۱۱ پیشنهادات و درخواست های خود را مطرح کنند تا پیگیری لازم از این طریق صورت گیرد.

ملکی با بیان این که نتیجه پیگیری‌های انجام شده در خصوص درخواست‌های مردمی با ارسال پیامک به آنها اعلام می‌شود، گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان حدود ۱۰۳ هزار نامه جمع آوری و کار اجرایی مربوط با آنها نیز انجام شده و در حال حاضر پیگیری‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی در این خصوص در حال انجام است. 

وی تصریح کرد: از آن جایی که دستگاه‌های اجرایی حق شکایت از هم را ندارند، رسیدگی به اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت کشور به استانداری‌ها واگذار شده که از طریق این دفتر اقدامات مورد نظر انجام می‌شود. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha