• پنجشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401110604607
  • منبع : نمایندگی مازندران

گلایه فرمانده سپاه کربلا در جلسه شورای اداری مازندران؛

بخشی‌نگری مسئولان مانع توسعه مازندران شده است

بخشی‌نگری مسئولان مانع توسعه مازندران شده است

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا مازندران، با اشاره به اینکه اکنون بخش مهمی از دغدغه‌های نماینده عالی دولت در مازندران معطوف شده است تا مدیران میانی در استان و یا شهرستان کار مردم را انجام بدهند، گفت: متاسفانه در مازندران، مردم با بخشی نگری‌های برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همچنین نفع رساندن به تشکیلات یا گروه وابسته به خودشان گله‌مند هستند و این رویه مغایر با آهنگ توسعه‌ای استان است.

سیاوش مسلمی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری مازندران که به مناسبت گرامیداشت حماسه ششم بهمن مردم آمل درسالن همایش‌های شهرداری این شهر برگزار شد، افزود: در طول ۴۴ سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حماسه و فتنه‌های زیادی در این کشور رخ داده، از جمله این حماسه‌های بزرگ و ماندگار، واقعه ششم بهمن مردم آمل در سال ۶۰ بوده که با تدبیر و حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم متدین آمل، توطئه‌های شوم استبکار و تجزیه طلبان در شمال کشور خنثی و در نطفه خفه شد.

وی با تاکید براینکه نگاه عبرت‌آمیز به حماسه ششم بهمن مردم آمل درسال ۶۰ باید همواره مورد توجه جدی باشد، درهر برهه‌ای که مردم برای پایداری نظام جمهوری اسلامی، پای کار و حضور آگاهانه‌ای داشتند، پیروزی‌های زیادی به دست آمد باید قدردان مردم باشیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با توصیه به همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان که همه ما درهر جایگاه و رده‌ای هستیم در قبال این مردم و نسل آینده مسئول و باید پاسخگوباشیم، تصریح کرد: ما باید با عملکردهای خوب خودمان کاری بکنیم تا مردم را امیدوار نگه داریم، اما متاسفانه، اکنون ذهنیت‌هایی که از مسئولان وعملکرد آن‌ها دراستان دارند، اصلا راضی کننده نیست.

ضربه بزرگ مسئولان مازندرانی با بخشی‌نگری به مردم

مسلمی با اشاره به اینکه اکنون بخش مهمی از دغدغه‌های نماینده عالی دولت در مازندران این هست که مدیران میانی در سطح استان و یا شهرستان کار مردم را انجام بدهند، معطوف شده است، ادامه داد: متاسفانه در مازندران، مردم با بخشی نگری‌های برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همچنین نفع رساندن به تشکیلات یا گروه وابسته به خودشان گله‌مند هستند و این رویه مغایر با آهنگ توسعه‌ای استان است.

وی ادامه داد: باید قبول و اذعان کنیم مردم مازندران ازکم کاری‌های برخی مسئولان استانی ناراحت و گلایه‌مند هستند؛ در فصل برداشت برنج، مرکبات ، دام ودیگر حوزه‌ها و همچنین رکود در بازار فروش آن دچار مشکل شدند، انتظار و توقع به حق شان از مسئولان استان گره‌ گشایی وحل مشکلات مردم است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه نعمت‌های خدادادی زیادی در استان داریم از جمله دریا، سواحل و جنگل که هیچ استفاده درست و برنامه مهم تعریف شده‌ای برای بهره‌وری از آن‌ها نداریم، گفت: حتی با نگاه تنگ نظرانه اجازه استفاده از مردم را نیز سلب می‌کنیم.

مسلمی افزود: نگاه مسئولان در دستگاه‌های مختلف در حمایت از سرمایه‌گذار برای اجرا طرح‌های سرمایه‌گذاری به هیچ عنوان حمایتی و کارگشایی نیست، روندی که اکنون در استان وجود دارد، سرمایه گذاران ناراضی هستند و باید مسئولانه و متعهدانه به فکر کارگشایی و حمایت باشند.

وی یادآورشد: اگر در حوزه بازار و نظارت‌ها بر کالاهای اساسی مردم ضعف و مشکلی وجود دارد، انتظار هست که متولیان امر بازار تمام وقت این مشکل را مدیریت و برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان با عبرت و الگوگیری از مردم متدین و حماسه‌ساز ششم بهمن سال ۶۰ آمل، در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم پای کار بیایند و برای جبران عقب ماندگی‌های استان تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha