• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401111007747
  • خبرنگار : 50448

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

۲۹ کمیته ویژه دهه فجر در استان بوشهر فعال شده است

۲۹ کمیته ویژه دهه فجر در استان بوشهر فعال شده است

ایسنا/بوشهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ستاد دهه فجر برای گرامیداشت این ایام دهه فجر در قالب ۲۹ کمیته تشکیل شده است در همه نقاط استان فعال شده است.

حجت الاسلام یوسف جمالی دوشنبه ۱۰ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان در ۴۴ سال گذشته هر بار با فتنه و برنامه‌ای جدید قصد دارند روند پیشرفت‌ کشور را کُند کنند، خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهند و مردم به ویژه جوانان را نسبت به انقلاب ناامید کنند.

وی تاکید کرد: امروز حداقل حق انقلاب بر گردن ما این است که دستاوردهای و خدمات این نظام را بازگو کنیم، دهه فجر فرصت خوبی است که به این مهم بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر شعار گرامیداشت دهه فجر امسال "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" اعلام و تصریح کرد: ستاد دهه فجر برای گرامیداشت این ایام دهه فجر در قالب ۲۹ کمیته تشکیل شده است در همه شهرها و شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌ها فعال شده است.

۲۹ کمیته در همه نقاط استان بوشهر فعال شده است

جمالی ادامه داد: ۲۹ کمیته تشکیل شده برای دهه فجر امسال شامل اصناف و بازاریان، رسانه ملی ارتباطات و اطلاعات، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش‌آموزی، ایثارگران، حوزه و روحانیت، روستایی و عشایری، کودک و نوجوان، مساجد و جوانان، نیروهای مسلح، دستگاه‌ها و نهادها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فضاسازی و مدیریت شهری، دستگاه‌ها و نهادها، هنر و هنرمندان، کارگری و کارآفرینی، مذاهب اسلامی، همیاری و سازمان‌های حمایتی، نهادهای مردمی و محلات، قرآن، ورزش و جوانان و دانشگاه و دانشگاهیان است.

وی بر لزوم جوان گرایی در تصمیم‌گیری، تصمیم سازی و برنامه ریزی تاکید کرد و افزود: در راستای جهاد تبیین مردمی سازی ایام الله دهه فجر و آذین بندی و فضای سازی مراسم با محوریت مردم و محلات انجام بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر جشن محور بودن برنامه‌های ایام دهه فجر تصریح کرد: امیدآفرینی و نمایش گذاشتن دستاوردهای نظام و انقلاب در دستور کار قرار بگیرد.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر نیز در این نشست با تاکید بر لزوم تلاش برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۴۰۰ نقطه استان بوشهر ساعت ۹:۳۰ از روبه‌روی بسیج مرکزی آغاز می‌شود و به میدان رئیسعلی دلواری و با حضور سخنران کشوری ختم پیدا می‌کند.

۲۹ کمیته در همه نقاط استان بوشهر فعال شده است

تیمور یزدان‌شناس بیان کرد: ۱۲ بهمن به نام روز امام، ولایت و رهبری تعیین شده و به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، مسافران نخستین پرواز فرودگاه بوشهر مورد استقبال و شاخه گل اهدا شد. به صدا در آمدن گلبانگ انقلاب در مدارس و رژه موتوری به سمت گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی اضافه کرد: حضور و عطرافشانی گلزار شهدا، راهپیمایی محلات جنوبی، آیین تجلیل از جامعه کار و تولید، جشنواره فرهنگی و ورزشی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال حساس‌ترین دهه انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته است، گفت: امسال از ۱۲ تا ۲۲ بهمن فرمانداران هر شهرستان روزانه یک ساعت و نیم در شبکه ۳ سیما به معرفی ظرفیت‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha