• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401111209524
  • منبع : نمایندگی همدان

نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه شهید کورکچی همدان

نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه شهید کورکچی همدان

ایسنا/همدان امروز -چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه- در نخستین روز از ایام الله دهه فجر زنگ انقلاب به صورت نمادین در آموزشگاه شهید کورکچی واقع در حصار علی‌آباد واقع در شهر همدان نواخته شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ثروت های کشور توسط بیگانگان به غارت رفت، گفت: امام خمینی(ره) اجازه نداد احدی بر ما آقایی کند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی با بیان اینکه 44 سال است که دشمن به روش‌های مختلف به دنبال تغییر ذهنیت و تفکر جامعه است، افزود: منافع دشمن زمانی تامین می شود که مردم احساس یاس و ناامیدی کنند، از این رو در فضای مجازی با بیان روایت های تلخ و تاریک از کشور به دنبال دستیابی به اهدف شوم خود هستند. 

وی با طرح این سوال که آیا آمریکا می تواند مشکلات ما را حل کند یا خیر؟ گفت: این شیطان بزرگ صحبت از حل مشکلات ما می کند اما از سوی دیگر کشور را تحریم و از ورود دارو برای درمان بیماران جلوگیری می‌کند و با این کار ماهیت خبیث او آشکارتر می شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در کتاب صعود چهل ساله به بسیاری از دستاوردهای نظام و انقلاب اشاره شده است، مطرح کرد: به طور حتم همین دانش آموزان دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها هستند که می‎‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی با اشاره به سخنی از امام(ره) مبنی بر اینکه گمان نمی کنم خدمتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد، افزود: تمام تلاش مسئولان باید برای رفع مشکلات محرومان و مستضعفان جامعه باشد.

شعبانی‌موثقی اشاره ای هم به موفقیت زنان در بخش های مختلف کرد و گفت: امروز دختران و زنان ما در بسیاری از عرصه های علمی، اختراعات، پزشکی، ورزشی و سایر بخش های مهم، نقش آفرینی می‌کنند.

استاندار همدان نیز گفت: امام راحل از ابتدای نهضت جمهوری اسلامی، تلاشش بر این بود که شاه را بر مدار درست حکومت‌داری بیاورد و وی بر فرهنگ‌ و ارزش‌های جامعه احترام بگذارد اما رژیم شاهنشاهی، ثروت این مملکت را غارت و در راه بیگانگان هزینه می‌کرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: این در حالیست که در آن زمان، شهرها و روستاهای ایران در فقر و فلاکت زندگی می‌کردند و بعد از انقلاب اسلامی آباد شدند.

وی اضافه کرد: بهتر است دانش‌آموزان موزه عبرت تهران را ببینند و بدانند که رژیم شاهنشاهی چه اقدامات و جنایاتی انجام داده‌ است. ۲۵۰۰سال زیر یوغ نظام شاهنشاهی بودیم که همه آنها جنایتکار بودند تا اینکه امام راحل آمد و افراد خداترس را بر این کشور حاکم کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال حذف موجودیت ایران هستند، خاطرنشان کرد: آنها نه تنها با قرآن و اسلام بلکه با کشور ایران هم دشمنی دارند و می‌خواهند آن را از بین ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha