• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401111209730
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معاون استاندار خراسان جنوبی:

فعالیت جهاددانشگاهی و دانشگاه در کنار یکدیگر ارزشمندی ایجاد می‌کند

فعالیت جهاددانشگاهی و دانشگاه در کنار یکدیگر ارزشمندی ایجاد می‌کند

ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی معنای ارزشی دانشگاه و دانشگاه پایگاه علم و دانش است و این دو جهاد دانشگاهی را ارزشمند می‌کنند.

ناصر ناصری، امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب‌های زیادی در تاریخ روی داده، اما انقلاب ما تاثیرگذارترین و عظیم‌ترین انقلاب بود که به دنیا ثابت کرد می‌توان از زیر سلطه خارج شد. 

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ویژگی انقلاب اسلامی حمایت از محرومان و مبارزه با استکبار بود، تصریح ‌کرد: اگر در هر وادی بخواهیم ورود کنیم دستاوردهای انقلاب بی‌نهایت است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان زیادی برای براندازی انقلاب متحد شدند و ترورها و کودتاهای بسیاری انجام شد؛ جنگ تمام عیاری علیه ایران راه افتاد و صدام با نادانی این جنگ را شروع کرد که تمام اینها با رهبری امام و فداکاری شهدا به پیروزی ختم شد. 

ناصری با بیان اینکه این جنگ‌ها همواره ادامه داشته، اما قطار انقلاب روز به روز قوی تر شد چراکه ما از اسلام تاسی گرفته و تابع ولایت بودیم، تصریح کرد: جهاددانشگاهی معنای ارزشی دانشگاه و دانشگاه پایگاه علم و دانش است و این دو جهاد دانشگاهی را ارزشمند می‌کند.

احمد لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند نیز گفت: در حال حاضر ۴۸ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دانشجو دارند که مشغول به تحصیل هستند 

وی با اشاره به تحصیل ۴۱ هزار و ۴۲ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: دانشگاه بیرجند میراث دار مدرسه شوکتیه بوده و ایده تاسیس دانشگاه بیرجند به سال۱۳۵۴ بازمی‌گردد. 

رئیس دانشگاه بیرجند بیان کرد: دانشگاه بیرجند در سال ۵۶ با سه رشته کار خود را آغاز کرده و این بدان معناست که تکامل دانشگاه بیرجند با انقلاب انجام شده است. 

لامعی با اشاره به فعالیت ۱۴۰ استاد تمام و ۱۴۵ دانشیار در این دانشگاه، بیان کرد: دانشگاه بیرجند جزء دانشگاه‌های پیشتاز است. 

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بازو و بسترساز فعالیت‌های دانشگاهی است و همکاری با این مجموعه موجب افتخار و باعث پیشرفت است. 

لامعی، انتخاب سیدکاشی به عنوان استاد تمام را حسن انتخاب رئیس جهاددانشگاهی کشور عنوان کرد و گفت: انتخاب ایشان متقارن با دهه فجر موجب خیر و برکت در جهاد دانشگاهی خواهد بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha