• پنجشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401111310614
  • خبرنگار : 50534

استاندار زنجان:

ایجاد تنوع سبد صنایع در استان زنجان در اولویت کاری است

ایجاد تنوع سبد صنایع در استان زنجان در اولویت کاری است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان با بیان اینکه چند چیز را در استان به صورت کلان پیگیری می‌کنیم، اضافه کرد: نکته مهم دیگری که مدنظر بوده تنوع سبد صنایع است.

محسن افشارچی عصر امروز (۱۳ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح شرکت کیمیازیست پارسیان زنجان، با بیان اینکه چند چیز را در استان به صورت کلان پیگیری می‌کنیم، اضافه کرد: نکته مهم دیگری که مدنظر بوده تنوع سبد صنایع است.  

وی با اشاره به حداقل شدن قیمت تمام شده اجناس، ابراز کرد: همان‌طور که می‌بینیم صنایع مختلف نساجی، فولادی و شوینده تا دارو در استان محقق شده که این همان تنوع سبد صنایع است.  

این مسئول با اشاره به هاتیک بودن این شرکت، تشریح کرد: در این‌ واحد تولیدی به‌روزترین سیستم تهویه‌ای تعبیه شده و به شکل کاملا دقیق و درست کار می‌کنند.

افشارچی با اشاره به اینکه این شرکت فرآیند دقیق و سازوکار خاصی دارد، اذعان کرد: این صنعت تولیدی (دارو) برای ما اهمیت دارد و در آینده نزدیک سبب تولید ثروت در استان خواهد شد.  

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به افزایش ظرفیت و تبادلات خارجی، خاطرنشان کرد: حضور صنعت داروسازی در استان تنوع سبد صنایع را افزایش داده است و ما می‌توانیم در حوزه دانش‌بنیان و صادرات فعالیت کنیم و از دانش‌بنیان‌ها درخواست داریم دست‌مان را در این حوزه بگیرند.

در ادامه مراسم آیت‌الله علی خاتمی، با اشاره به اینکه هرچه قوی‌تر شویم تحریم‌ها بی‌اثر خواهد شد، اظهار کرد: این شرکت جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری دارد و با تکمیل زنجیره شاهد توسعه کمی و کیفی آن خواهیم بودـ

وی با بیان اینکه افزایش توان تولید و پیشرفت صنعتی و تولیدی در کشور سبب بی‌نتیجه شدن تحریم‌ها می‌شود، افزود: در مرحله عمل، باید در راستای ایجاد دانش و تولید گام برداریم.  

استاندار زنجان نیز در این مراسم گفت: بهترین توسعه در استان، تکمیل زنجیره ارزش است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha