• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1401120805480
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی شهید بهشتی

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره با حضور دانشجویان از گروه‌ها و دانشگاه‌های مختلف کشور در ۱۱ گروه مقدماتی در این واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این دوره از مسابقات ملی مناظره با ۸ گزاره مصوب از دبیرخانه مناظره انجام شد. برندگان تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند. در مناظره میان تیم تکاپو و تیم کاشفان، با گزاره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به افزایش فرزندآوری منجر می‌شود؛ با امتیاز ۹۷ و ۹۶ تیم کاشفان مخالف این گزاره برنده این مرحله شدند.

تیم ذره‌بین و رایزن با گزاره دولت در ایران برای حفظ امنیت و ثبات کشور باید سبک زندگی متفاوت باارزش‌های خود را بپذیرد، به مناظره پرداختند و تیم موافق (ذره‌بین) با امتیاز ۱۱۳ و ۷۷ برنده این مرحله شدند.

در پایان تیم پویندگان راه سینا به‌عنوان تیم موافق با تیم شریف به عنوان تیم مخالف، در مورد گزاره قدرت بازدارندگی ایران با توان موشکی متعارف تأمین شده است؛ به مناظره پرداختند و با دریافت امتیاز ۱۱۶ و ۱۰۲ تیم شریف برنده این مرحله شدند.

هیات داوران را دکتر الهام باقری، مدرس دانشگاه، دکتر تهمینه شاوردی، هیئت‌علمی پژوهشکده علوم‌انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و دکتر مهناز نیلساز، مدرس و پژوهشگر در حوزه سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و ریاست جلسه‌های یازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی را هادی محمدی و دبیری مناظره‌ها را لیلا رسول زاده بر عهده داشتند.

مرحله نیمه نهایی یازدهمین مسابقات ملی مناظره در روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha