• یکشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401122819637
  • منبع : نمایندگی مرکزی

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه رمضان در استان مرکزی

توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه رمضان در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان اظهار کرد: طی سه سال گذشته به برکت هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج راه اندازی نهضت کمک مومنانه است که در طول بیماری کرونا اتفاق افتاد و روز به روز این طرح تکمیل تر و برکات آن برای مردم بیشتر شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نهضت کمک مومنانه در نظر گرفته شد و به برکت بسیج عمومی که در این طرح اتفاق افتاد بسیاری از مشکلات مردم، خانواده ها و اقشار مختلف رفع شد و روز به روز استقبال مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح بیشتر شد.

وی ادامه داد: توزیع بسته های کمک مومنانه یکی از برنامه های این نهضت خداپسندانه است که سپاه و بسیج در قالب قرارگاهی واحد با دبیری بسیج سازندگی در مناسبت های مختلف با اجرای رزمایش ها این امر را انجام داده اند و یکی از مهمترین اتفاقات در این طرح بسیج کنندگی ظرفیت ها است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان هدفگذاری شده، گفت: توزیع این تعداد بسته در سطح استان به شکل محله ای و در قالب قرارگاه های محله اسلامی انجام خواهد شد.

سردار کریمی افزود: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و تاکنون بیش از ۶۲۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شده و سعی داریم نهضت کمک مومنانه در سطح استان را در سال آینده با قوت بیشتری ادامه دهیم.  

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه روح‌الله، وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم و متعلق به مردم هستند و با ایمان، عمل صالح، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری در اجرای ماموریت ها گام برمی دارند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha