• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402011405226
  • خبرنگار : 50214

توزیع روزانه ۲۶ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی در یزد

توزیع روزانه ۲۶ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی در یزد

ایسنا/یزد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار گوشت گوسفند و نیز رفاه حال همشهریان محترم در مرحله اول روزانه ۲۶ تن و در مجموع ۵۰۰ تن گوشت با کیفیت بالا و قیمت حدود هر کیلو ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از بازار، به استان وارد خواهد شد.

«سید ابوالفضل وکیلی» در تکمیل خبر توزیع گوشت گرم وارداتی از روسیه اعلام کرد: بعد از پیگیری های استاندار محترم و ادارات مرتبط با موضوع ، برنامه ریزی و تلاش همکاران و مسئولین استان نهایتا گوشت گرم گوسفندی با کیفیت از دوشنبه ۱۴ فروردین ماه(امروز) وارد استان خواهد شد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار گوشت و رفاه حال همشهریان محترم در مرحله اول روزانه ۲۶ تن ودر مجموع ۵۰۰ تن گوشت با کیفیت بالا و قیمت حدود هر کیلو ۸۰ تا ۱۰۰ هزارتومان ارزان تر از بازار، وارد استان خواهد شد.

وکیلی در رابطه با شعب منتخب فروشگاههای عرضه گوشت گرم اظهار کرد: به صورت سراسری در تمام شهرستانهای استان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ آماده خرید و توزیع هستند که در شهرستان یزد، فروشگاه‌های فامیلی(۶شعبه)، خانه گوشت وکنه، فروشگاه بامبو، جامینو، خان استور، پالادیوم، الماس شرق، انتخاب، سادات، تعاون روستایی، راه و ما، ریحان غزل ایرانیان، هایپر نگین، هایپر استار ماف، فروشگاه رفاه، عدالت راه آهن، پردیسان و هایپر شهاب از مراکز عرضه گوشت گرم وارداتی هستند.

وی متذکر شد: سهمیه شهرستانها براساس سرانه جمعیت در نظر گرفته شده و با نظارت کار گروه تنظیم بازار هر شهرستان توزیع انجام می‌شود.

به گزارش ایسناو  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان،  وکیلی در پایان خاطرنشان کرد: گوشت به صورت لاشه در اختیار مباشرین توزیع قرار می‌گیرد و مردم استان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مذکور از این گوشت بهره مند شوند، همچنین در راستای تحقق عدالت سقف خرید هر فرد حدود ۴ تا ۵ کیلو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha