• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402012009688
  • خبرنگار : 71480

عارف: قدر مردم را ندانستیم

عارف: قدر مردم را ندانستیم

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: برای مردم خط و نشان نکشید ، همین مردمی که مسئولان را به عرش می‌برند در صورت رویگردانی می‌توانند مسئولان را از عرش به فرش بکشانند .

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در دیدار نوروزی خود در دفتر مرکزی بنیاد امید ایرانیان با تبریک سال جدید به وضعیت کشور اشاره کرد و گفت: همه خیرخواهان ایران دغدغه اصلی‌شان باید حفظ تمامیت ارضی کشورمان باشد و این مهم جز با همبستگی ملی محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش و پیشتازی مردم در ۴ دهه گذشته خاطر نشان کرد: باید اعتراف کنیم که قدر مردم کشورمان که خالصانه در سخت‌ترین شرایط در عرصه‌های مختلف حضور داشتند را ندانستیم و تاسف‌بارتر آنکه برای این مردم نجیب خط و نشان هم می‌کشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: باید بپذیریم که نسل جدید سبک زندگی متفاوتی را انتخاب کرده است و مقابله با این نسل و خط و نشان کشیدن برای آنها مطمئنا منجر به تعمیق شکاف‌ها می‌شود.

وی معتقد است: در شرایط بد معیشتی مردم که این شرایط سخت به دلیل ناکارآمدی حاکمیت یکدست است، مقابله با سبک زندگی بخشی از اقشار جامعه و استفاده از قوه قهریه نتیجه‌ای جز تشدید فضای دوقطبی در جامعه ندارد.

عارف با اشاره به تجربیات شکست خورده درخصوص موضوع حجاب ، گفت: حوادث تلخ سال گذشته باید تجربه‌ای برای همه بویژه مسئولان و نهادهای ذی‌ربط باشد که با قوه قهریه با موضوع حجاب برخورد نکنند که اینگونه برخوردها نتیجه عکس خواهد داد.

وی با بیان اینکه مردم ایران حق بسیار بزرگی بر گردن همه مسئولان دارند، تاکید کرد: همین مردمی که مسئولان را به عرش می برند در صورت رویگردانی می توانند مسئولان را از عرش به فرش بکشانند .

در این دیدار جمعی از نمایندگان سابق مجلس ، استانداران دولت‌های اصلاحات و اعتدال ، مدیران دولت‌های پیشین ، اعضای شورای شهر پنجم ، فعالان سیاسی، دانشگاهیان وکنشگران مدنی حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۱۹:۲۴

چرت پرت نگو ۴۰ سال خوردین حالا باید جواب بدین

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۱۹:۳۱

درودوسپاس فراوان برشماای بزرگوار حرف حق میزنی

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۲۱:۵۳

عزیزم، دیگه مردم به تو هم رای نمی دهند ،بی خود زور زیادی نزن چطور شده تازه یاد مردم افتادی، مگر توی این حکومت نبودی،چرا یقه نگرانی برای مردم؟

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۲۲:۱۳

عارف با غرض اجازه بده حرفهایت را باور نکنیم... چون معیشت مردم در زمان حاکمیت غیر یکدست هم از این خیلی. بدتر بود... یعنی وقتی دلار 2700 را تا32000 بالا رفت را احساس نکردی.... حق داری اگر هم احساس نکنی... ...

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۲۲:۳۰

ما مردم نون میخ.استیم شما هی می گفتید روزنامه جامعه رو بستن نمید.نم حجت الاسلام نوری را گرفتن ، هیچی برامون نساختید بفکر کشور نبودید حالا چرند تحویل میدی؟ حنات دیگه رنگی نداره ....

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۰ ۲۳:۳۳

راست میگه تازه فهمیده مردم خوب سواری میدن افسوس میخوره که چرا بیشتر سواری نگرفته و خاندان خودش را هم به سواری نیا رده غصه نخور دور بعدی مال شماست زین و یراق بهتری تهیه کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۰۰:۴۲

اینکه همه چیز به مردم بستگی داردکاملا درسته،ولی اینکه نسل جدید وحجاب را رهاکنیم ... خوری اضافه هست،

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۲۱ ۰۱:۳۷

آخه مردم بیچاره مثل شما ژن خوب ندارن