• پنجشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402020703616
  • خبرنگار : 50212

سبزی:

مجلس از نهادهای انقلابی برای تکمیل زیرساخت‌ها حمایت می کند

مجلس از نهادهای انقلابی برای تکمیل زیرساخت‌ها حمایت می کند

ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نهادهای انقلابی به منظور تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد سبزی پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در آیین بهره برداری از سردخانه ۲۰ هزار تنی شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد، اظهار کرد: هر پروژه‌ای که با مشارکت بنیاد مستضعفان به سرانجام رسیده است موجب خیر و برکت بوده و یکی از نیازهای مهم هر منطقه‌ای را برآورده کرده است.

وی با اشاره به افتتاح یکی از مدرن‌ترین سردخانه‌های کشور در شهرستان ساوه به همت بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه حمایت از محرومان و نیز مدرسه سازی و سرانه ورزشی خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام سبزی افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده و از فعالیت های نهادهای انقلابی برای تکمیل زیرساخت های کشور حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، استاندار مرکزی، امام جمعه ساوه، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر عامل شهرصنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نخستین سردخانه مدرن ۲۰ هزار تنی منطقه ویژه اقتصادی کاوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در راستای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه ساخت نخستین سردخانه  ۲ مداره زیر صفر و بالای صفر ۲۰ هزار تنی منطقه ویژه اقتصادی کاوه  در سال ۱۴۰۰ آغاز شد. این سردخانه در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع  و زیر بنای ۱۶ هزار متر مربع و با ظرفیت ۲۰ هزار تن با هدف ایجاد و توسعه منطقه ویژه؛ افزایش و توسعه صادرات، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و انتقال تکنولوژی، افزایش درآمدهای عمومی، ارتقای جایگاه اقتصادی کشور و بهره‌مندی از اقتصاد رقابتی و در مسیر تکمیل حلقه‌های لازم برای افزایش و توسعه زیرساخت‌های لازم برای صادرات و واردات  کالا در کنار ایستگاه اختصاصی راه آهن شهر صنعتی کاوه احداث شده است.

این سردخانه با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان احداث و برای ۱۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha