• یکشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402022415661
  • خبرنگار : 50356

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد

رشد ۲۶۰ درصدی توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در سال گذشته

رشد ۲۶۰ درصدی توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در سال گذشته

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته رشد ۲۶۰ درصدی مطابق با برنامه‌ریزی‌ها داشته است.

جعفر فرشچی طوسی در بازدید از شهرک صنعتی مشهد ۵، اظهار کرد: در سال جاری باهدف استمرار افزایش تولید، حفظ و ایجاد اشتغال مولد و افزایش رشد اقتصادی، برای صنعتگران برنامه‌های مختلفی تدوین شد و این برنامه‌ها برای صاحبان صنعت در حال انجام است.

وی با اشاره به ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی گرماب، سرولایت، مشهد ۵ و توسعه شهرک‌های کاویان و جغتای، افزود: بسترسازی مناسبی برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص واحدهای تولیدی صورت گرفت و در مقایسه با شاخص سال ۱۴۰۰، ۲۶۰ درصد شهرک‌سازی رشد داشته است، این رشد منجر به افزایش مساحت واگذاری به طرح‌های صنعتی از ۲۲۸ هکتار به ۵۹۷ هکتار تا پایان سال گذشته شد.

فرشچی، بابیان اینکه امسال هم با توجه به نام‌گذاری سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید دوچندان خواهد شد، ادامه داد: سرمایه‌گذاران رغبت فراوانی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند زیرا تمام امکانات زیرساختی فراهم بوده و با کمترین قیمت حق انتفاع به متقاضیان زمین واگذار می‌شود و این مهم باعث شده رشد ۱۲۰ درصدی واگذاری اراضی صنعتی، کارگاهی و صنفی به متقاضیان با توجه به نبود زمین در شهرستان مشهد صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، وی با اشاره به اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی توس ماشین سازی و مشهد( کلات ) مصوب کارگروه امور زیر بنایی استان در سال جاری پیگیری می‌شود، تأکید کرد: با طرح‌های توسعه‌ای که در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌ شده، رشد و رونق اقتصادی و صنعتی امسال هم با توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مطلوب جریان خواهد داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha